Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@04:36:55 GMT

جوی ناپایدار برروی استان اصفهان حاکم می شود

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۶۵۸۳

جوی ناپایدار برروی استان اصفهان حاکم می شود

حجت‌الله علی‌عسگریان کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،با اشاره به وضعیت امروز هوای استان، اظهار داشت: از امروز جو به سوی ناپایداری می‌رود و افزایش ابر خواهیم داشت.

وی افزود: در مناطقی از استان مثل شهرضا و دهاقان احتمال بارش‌های خفیف و پراکنده وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان با بیان اینکه از فردا بعد از ظهر، سامانه تقویت می‌شود، گفت: بارش از مناطق غربی آغاز می‌شود و به تدریج به سایر مناطق استان کشیده می‌شود.

وی ادامه داد: در مناطق جنوبی و غربی، بارش‌ها به صورت برف و باران است و بارش‌ها تا اوایل روز چهارشنبه در استان ادامه دارد.    علی‌عسگریان تصریح کرد: از روز دوشنبه شاهد وزش باد شدید در استان خواهیم بود و در این چند روز، بارش‌ها به صورت رگباری و توام با رعد و برق است.

وی با اشاره به روند افزایشی دما در این مدت، اظهار داشت: دما تا روز چهارشنبه روند افزایشی دارد، ولی بعد از آن سیر نزولی پیدا می‌کند.

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان افزود: بیشینه امروز دمای هوای اصفهان ۱۸ درجه سانتیگراد و کمینه دمای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده به ۳ درجه سانتیگراد می‌رسد.

وی بیان کرد: سردترین نقطه استان بویین میاندشت با دمای ۴ درجه زیر صفر و گرم‌ترین نقطه استان خور و بیابانک با دمای ۲۰ درجه بالای صفر گزارش شده است.    انتهای پیام/م    وضعیت جوی هوای استان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب وهوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۶۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان

ایسنا/کرمان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: امروز و فردا در مناطق مرکزی، برخی مناطق شمالی و جنوب شرقی استان به ویژه ارتفاعات و مناطق کوهپایه‌ای ضمن افزایش ابر، احتمال رگبار باران وجود دارد.

فهیمه راستی در گفت و گو با ایسنا درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: طی امروز و فردا در مناطق جنوب شرقی، برخی مناطق مرکزی و نیمه غربی استان وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری، جوی نسبتاً پایدار و آرام برای اکثر مناطق استان مورد انتظار است.

وی با اشاره به اینکه دمای هوای شهر کرمان صبح امروز ۹ درجه سانتیگراد بود و در گرم‌ترین ساعات به ۱۸ درجه می‌رسد، بیان کرد: لاله زار صبح امروز با دمای یک درجه زیر صفر سردترین و منوجان طی ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۴ درجه، گرم ترین نقطه استان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی؛ آغاز بارش موج‌های رگباری شدید
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان این مناطق
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ بارش موج‌های رگباری شدید از فردا
  • شرایط ناپایدار برای مناطق غربی و جنوبی لرستان
  • روند افزایشی دما در خراسان جنوبی / تضعیف سامانه بارشی در استان
  • خراسان رضوی هفته ای سرد و بارانی را پیش رو خواهد داشت
  • پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان
  • پیش بینی هواشناسی کشور 8 و 9 اردیبهشت 1403 / ورود سامانه بارشی جدید
  • جوی آرام و پایدار تا اواسط هفته در آسمان گلستان حاکم است
  • هواشناسی؛ سامانه بارشی از سه‌شنبه وارد کشور می شود