Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@02:26:58 GMT

اولویت‌های دولت در سال ۹۸ از زبان رئیس دفتر روحانی

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۶۶۹۷

اولویت‌های دولت در سال ۹۸ از زبان رئیس دفتر روحانی

واعظی به تشریح اولویت‌های دولت در سال ۱۳۹۸ پرداخت.

به گزارش مشرق، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور درباره اولویت‌های دولت برای سال ۹۸ گفت: دولت بر اساس آنچه که در سال گذشته به مردم قول داد عمل کرد؛ بالاخره بسیاری از مسائل و گرفتاری‌های داخلی ناشی از تحریم‌ها حل شد. 

واعظی با اشاره به روابط ایران با  کشورهای همسایه گفت:  روابط ایران با همسایگان و کشورهای مختلف خارجی در سال گذشته عادی سازی شد و توانستیم روابط مناسبی را با بسیاری از کشورها برقرار کنیم؛ دولت برنامه گسترده‌ای را برای  حمایت از شرکت‌های داخلی برای توسعه کشور  ترتیب داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

فیلم/ واعظی: نهایت تحریم‌ها همین بود که انجام دادند

واعظی در ادامه افزود: دولت تاکنون اقداماتی را انجام داده که برخی از آنها در حال نتیجه دهی است. برای سال ۹۸ تعدادی از مراکز استان‌های ما به خطوط ریلی سراسری متصل شده‌اند، اکنون ۱۵ فاز پالایشگاه فارس جنوبی افتتاح شده و همچنین پروژه‌های متعددی در حال اجرا است. یکی از کارهایی که باید انجام شود این است که تمام فعالیت‌های بزرگ نیمه تمام دولت به پایان برسد.

رئیس دفتر روحانی در خصوص وضع معیشتی مردم اظهار کرد: موضوعی که بسیار مهم است، وضع معیشتی و رفاه مردم است. باید بتوانیم در شرایط تحریمی نیازمندی‌های مردم را تامین کنیم. نکته دیگر طبقه حقوق بگیر ثابت هستند که ما باید به گونه‌ای رفتار و برنامه ریزی کنیم که دخل و خرج حقوق بگیران ثابت همخوانی داشته باشد و زندگی آن‌ها بگردد. موضوع دیگر اقشار مستمری بگیر هستند؛ کسانی که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی بوده و ما باید از لحاظ گذارندن زندگی به آنان کمک کنیم.

وی تصریح کرد: سال آینده سال انتخابات مجلس است و باید مراقبت کنیم که فضا انتخابات باعث مایوس شدن مردم و اختلافات نباشد، از طرفی یک شوری بیافریم تا مردم در انتخابات مجلس حضور پررنگی داشته باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: عید کجا برویم گام دوم انقلاب وعده های روحانی دولت روحانی کمیته امداد امام خمینی محمود واعظی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۶۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سپهر خلجی، امروز چهارشنبه در حیاط دولت، درباره دیدار اخیر رئیس جمهور با مردم مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران، اظهار داشت: تهران بر خلاف اینکه پایتخت است و این تصور وجود دارد که دارای امکانات بوده، اما به واقع یکی از استان‌های محروم کشور است.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت تصریح کرد: یکی از محرومیت‌های بزرگ در استان تهران، موضوع آموزش و پرورش و مدارس قدیمی است. باید در نگاه متوازن دولت، این استان نیز مورد توجه قرار گیرد.   خلجی گفت: با این نگاه، برنامه‌ریزی صورت گرفت که در کنار سفر‌های استانی رئیس جمهور، باید به تهران نیز توجه شود، اما چون تهران بزرگ است، باید این سفرها، منطقه به منطقه و برای نیازمندی‌هایی که مردم مناطق مختلف دارند، کارهای لازم انجام شود.

دیگر خبرها

  • واعظی: روسیه بیشترین منفعت را از جنگ غزه و اسرائیل برد
  • برگزاری نمایشگاه حمایت از غزه در دانشکدگان هنر‌های زیبای دانشگاه تهران
  • سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!
  • هم‌میهن آمریکا و انتساب رکورد تورمی روحانی به رئیسی!
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان