Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم‌های ملی تیروکمان گفت: بعد از پایان مرحله نخست کاپ آسیا در تایلند کمانداران کامپوند اعزامی به جهانی هلند مشخص خواهند شد.

امید نجاری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت تیم کامپوند اعزامی به مرحله نخست کاپ آسیا که از ششم فروردین ماه در بانکونک تایلند برگزار می‌شود، اظهار کرد: تیم ملی کامپوند برای شرکت در مرحله نخست کاپ آسیا از آذر ماه سال گذشته به صورت پیوسته در اردوی آمادگی بوده و در حال حاضر نسبت به گذشته در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن این که بعد از بازی‌های آسیایی جاکارتا هیچ اردوی تدارکاتی برون مرزی برای تیم کامپوند نداشتیم و کاپ آسیا تایلند اولین اردوی تدارکاتی برون مرزی برای تیم کامپوند است که امیدواریم به نتایج خوبی در این مسابقات دست پیدا کنیم.

او ادامه داد: سال گذشته بنا به دلایلی نتوانستیم در مرحله اول کاپ آسیا در تایلند حضور داشته باشیم، اما امسال بنا داریم در این تورنمنت که به نوعی مسابقات تدارکاتی برای تیم کامپوند محسوب می‌شود حضور موفقی داشته باشیم تا تیم را برای مسابقات جهانی هلند که خرداد ماه برگزار می‌شود، آماده کنیم.

نجاری در پاسخ به این پرسش که چقدر امید به کسب مدال در این تورنمنت وجود دارد؟ خاطرنشان کرد: چون این اولین تورنمنت تدارکاتی برای تیم کامپوند بعد از بازی‌های آسیایی است و اکثر کمانداران برای نخستین بار در یک مسابقه برون مرزی شرکت می‌کنند، پیش‌بینی درباره کسب مدال کار سختی است، اما امیدوارم کمانداران به نتایج خوبی دست پیدا کنند.

مدیر تیم‌های ملی تیروکمان هم‌چنین پیرامون این پرسش که آیا نفرات اعزامی به تایلند ترکیب نهایی تیم اعزامی به جهانی هلند را نیز تشکیل خواهند داد یا خیر؟ گفت‌: در جهانی هلند ما تنها با شش کماندار می‌توانیم در رشته کامپوند شرکت کنیم. بنابراین سرمربی تیم تصمیم دارد شش کمانداری که به تایلند اعزام می‌کند را از نظر رکوردی مورد ارزیابی قرار دهد تا بتواند از بین آن‌ها کمانداران اعزامی به جهانی هلند را مشخص کند.

وی در پایان از اعزام تیم‌های ریکرو و کامپوند به مرحله دوم جام جهانی به شانگهای چین خبر داد و تصریح کرد: بعد از این رقابت‌ها تیم‌های ریکرو و کامپوند در مرحله اول جام جهانی که فروردین ماه در کلمبیا برگزار می‌شود، حضور نخواهند داشت و سپس اول اردیبهشت ماه برای برپایی اردوی دو هفته‌ای راهی گوانگژو می‌شوند و از آن‌جا برای شرکت در مرحله دوم جام جهانی به شانگهای چین می‌روند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی کامپوند زنان و مردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۶۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتسال ایران پس از صعود دراماتیک در برابر ازبکستان به فینال جام ملت‌های آسیا 2024 راه یافت و در نبرد پایانی با تایلند میزبان رقابت‌ها روبه‌روی خواهد شد. مردان شمسایی و شاگردان میگوئل رودریگو با برتری در ضربات پنالتی جشن صعود به فینال را گرفتند و با شرایط مشابه به یکدیگر رسیدند.

دیدار فینال جام ملت‌های آسیا، روز یک شنبه و از ساعت 14:30 در سالن بانکوک آرنا تایلند پیگیری می‌شود و قهرمان هفتمین دوره جام ملت‌های آسیا مشخص خواهد شد. ایران برای پانزدهمین بار به فینال رقابت‌ها راه پیدا کرده که از این حیث دست نیافتنی به شمار می‌رود. همچنین تایلند در حالی برای سومین بار فینال آسیا را تجربه می‌کند، که همیشه دستش از جام قهرمانی کوتاه مانده است.

به جز دیدار فینال، تیم‌های افغانستان و قرقیزستان در پلی آف آسیا به مصاف یکدیگر می‌روند و برنده این بازی به عنوان سهمیه پنجم قاره کهن در جام جهانی فوتسال شرکت می‌کند. همچنین دیدار رده‌بندی بین تیم‌های تاجیکستان و ازبکستان نیز برگزار می‌شود.

زمان دیدار فینال جام ملت‌ها، رده بندی و پلی آف به شرح ذیل است:

دیدارهای نهایی – یک‌شنبه ۹ اردی‌بهشت ۱۴۰۳

تعیین تیم پنجم: افغانستان – قرقیزستان/ ساعت ۰۸:۳۰

رده‌بندی: تاجیکستان– ازبکستان/ ساعت ۱۱:۳۰

فینال: تایلند– ایران/ ساعت ۱۴:۳۰

دیگر خبرها

  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد
  • نتایج کمانداران ایران در دور حذفی کاپ جهانی شانگهای
  • برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد/ شانس مجدد برای افغانستان
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای
  • تلاش ۸ تیم برای صعود به جام‌جهانی فوتسال / ایران مهیای غلبه‌ بر قرقیزستان
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز