Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-08@03:29:10 GMT

نخستین فیلم‌های میلیاردی سال ۹۸

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۷۲۶۰

فیلم برگزیده تماشاچیان در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در اکران عمومی هم مورد استقبال قرار گرفته و فروش خوبی را تجربه کرده است.

«متری شیش و نیم» با بازی نوید محمدزاده و پیمان معادی که از ۲۶ اسفندماه گذشته روی پرده رفته، شب گذشته (جمعه ۲ فروردین) در پایان نخستین هفته اکران خود موفق شد بیش از یک میلیارد تومان فروش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم پلیسی به کارگردانی سعید روستایی با ۹۰ هزار و ۸۲۵ مخاطب طی ۶ روز، بیش از یک میلیارد و ۱۵۷ میلیون تومان (بر اساس آمار سامانه فروش سینمای ایران) فروخته است که نشان از گیشه پررونق آن در ایام نوروز دارد.

 

 


اما کمدی «رحمان ۱۴۰۰» با بازی مهران مدیری و محمدرضا گلزار، با یک روز اکران بیشتر فروش بیشتری را هم از «متری شیش و نیم» تجربه کرده و بیش از یک میلیارد و ۳۱۴ میلیون تومان فروخته است. به بیان دیگر، تا شب گذشته ۱۰۸ هزار و ۶۷۵ نفر به تماشای هشتمین ساخته سینمایی منوچهر هادی نشسته‌اند.

پیش‌بینی می‌شود سومین فیلم نوروزی که طی هفته‌های آینده به باشگاه میلیاردی‌ها بپیوندد، «چهار انگشت» باشد. این فیلم به کارگردانی حامد محمدی تا کنون ۴۳۶ میلیون تومان در گیشه فروش داشته است. 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر بازی ایام نوروز مهران مدیری کمدی متری شیش و نیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۷۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان بروجن میزبان نخستین جشنواره اقوام و سنن ایرانی

فتاح کرمی اظهار داشت: در این جشنواره هنرمندانی از استان‌های گیلان، لرستان، بوشهر، مازندران و چهارمحال و بختیاری حضور دارند.

وی افزود: اتحاد اقوام و مذاهب، ایجاد شور و نشاط اجتماعی و اشتغالزایی، تعامل فرهنگی و گسترش شبکه فروش صنایع دستی و سوغات استان ها، کشف استعداد‌های خلاق و اتصال تولیدکنندگان به زنجیره بازاریابی و فروش و توسعه اقتصادی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

بیشتر بخوانید

حضور بیش از هزار و ۵۰۰ تماشاگر در جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی

کرمی اضافه کرد: نمایشگاه سوغات، صنایع دستی، اقتصاد مقاومتی نیز با بیش از ۸۰ غرفه و اجرای موسیقی آیینی و سنتی استان‌ها از جمله برنامه‌های این جشنواره است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی فروش طلا در حراج امروز/ ۳۱۹ کیلو طلا فروخته شد
  • فروش میلیاردی دو کد در خوساز
  • شهرستان بروجن میزبان نخستین جشنواره اقوام و سنن ایرانی
  • فروش ماشین آلات پرابهام براساس قانون/ ۱۵۰۰ دستگاه فروخته شد
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • استقبال از «گارفیلد» در اولین هفته فروش/ یک فیلم خانوادگی
  • فروش میلیاردی یک تئاتر در دو هفته
  • آیا مست عشق پای ستارگان ترکیه‌ای را به سینمای ایران باز می‌کند؟
  • رقابت ستاره‌ها در سینما و آغاز اکران یک اکشن
  • مدیرعامل هوادار: امتیاز تیم ما فروخته نمی‌شود