Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@22:25:47 GMT

وزیر کشور در گرگان: سیلاب به دریای خزر هدایت می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۷۵۰۰

وزیر کشور در گرگان: سیلاب به دریای خزر هدایت می‌شود

وزیر کشور گفت: پس از بازدید هوایی از مناطق سیل‌زده استان گلستان تصمیم براین شد تا مصب رودخانه به دریا با چند بیل مکانیکی بازگشایی شود تا سیلاب به سمت دریا حرکت کند. ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، عبدالرضا رحمانی فضلی ظهر امروز پس از بازدید هوایی از مناطق سیل‌زده استان گلستان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بیشترین خسارت را در سیل اخیر مردم شهرستان آق‌قلا دیدند با اینحال مردم همکاری خوبی با دستگاه‌ها و نیروهای امدادی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: دستگاه‌های اجرایی از همان ساعات اول همه اقداماتی که می‌بایست انجام می‌دادند را انجام دادند.

وزیر کشور افزود: بیش از 60 درصد بارش سالانه در چند روز اتفاق افتاده و طغیان رودخانه شرایط آب‌گرفتگی منازل و خیابان ها را فراهم کرده است.

توضیحات جدید وزیر کشور در خصوص کمک‌رسانی به سیل‌زدگانگلستان|وزیر کشور از محل اسکان اضطراری سیل‌زدگان آق‌قلا بازدید کردوزیر کشور در گرگان: خسارت‌ سیل‌زدگان گلستانی در مدت کوتاهی جبران می‌شود

وی ادامه داد: هدف نخست همه ما نداشتن خسارت جانی بود . تاکنون دو نفر فوتی داشتیم که در مینودشت و کلاله اتفاق افتاد. مسئولان استان مسیر سیلاب را تخلیه کردند تا آسیبی به مردم نرسد.

رحمانی فضلی با بیان اینکه وضعیت ارائه خدمات، تدارکات و پشتیبانی از سیل‌زدگان گلستانی خوب است، اظهارداشت: همه دستگاه‌ها از نیروهای مسلح، هلال احمر، راه و شهرسازی و غیره برای کمک به مردم سیل زده استان گلستان اعلام آمادگی کردند. استان‌های مختلف نیز از صبح که بنده اینجا هستم تماس می‌گیرند و اعلام کردند مردم سیل‌زده استان گلستان هر نیازی دارند می‌توانند کمک کنند.

وی با بیان اینکه تخلیه سیلاب از شهرستان‌های درگیر این بحران در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: پس از بازدید هوایی که داشتیم تصمیم براین شد تا مصب رودخانه به دریا با چند بیل مکانیکی بازگشایی شود تا سیلاب به سمت دریا حرکت کند. پمپ‌ها نیز در منطقه آورده شده است تا آب‌ها را تخلیه کنند.

وزیر کشور از مردم تقاضا کرد با همین متانت و صبر با نیروهای امدادی و دستگاه‌های خدمات‌رسان همکاری کنند.

وی با اشاره به بازدید از محل اسکان اضطراری سیل‌زدگان شهرستان آق‌قلا بیان داشت: مردم اعتراضی نداشتند چون همه خدمات و امکانات فراهم بود البته ناراحت هستند چون خانه و زندگیشان در ایام نوروز دچار آب‌گرفتگی شده است.

رحمانی فضلی گفت: در حوزه امدادرسانی هوایی نیز چند بالگرد به منطقه آمده است اما تا دیروز وضعیت جوی خوب نبود و شرایط پرواز نداشتند اما امروز شرایط جوی خوب شده و کارهای امدادی و خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان باسرعت بیشتری انجام می‌شود.

انتهای پیام/ ع

R41471/P1494/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۷۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان همایش ملی هویت اصلی زنان در آئینه قرآن و حدیث با معرفی مقالات برتر در گرگان

در این همایش مولفان حوزه و دانشگاه بیش از ۱۶۰ مقاله علمی ارائه کردند که سه مقاله برتر شدند و ده مقاله نیز عنوان شایسته تقدیر را کسب کردند.

آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان در این همایش با بیان اینکه اسلام دینی زنده و پویا متناسب با شرایط متغیر زمان است گفت: اجتهاد حلال مشکلات است و ما راه دیگری نداریم.

دکتر علی محمدزنگانه استاندار نیز افزود: ایران پس از دفاع مقدس و به دنبال آن تهاجم فرهنگی دشمنان بیش از پیش نیازمند حضور موثر بانوان است و ما بیش از هر زمان دیگری به نقش بانوان نیازمندیم.

خانم موسوی استاد سطوح عالی حوزه‌های بانوان نیز در سخنانی با اشاره به اینکه در عصر جدید نقش زنان علاوه بر مسئولیت انسان پروری در بنیان خانواده در جامعه نیز پر رنگ‌تر از گذشته و درگیر با چالش‌های دنیای مدرن است گفت: ما در جبهه‌های دیگر بعد از انقلاب پیشرفت‌های چشمگیری داشتیم، اما در جبهه‌های فرهنگی کار موثری نکردیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • در سوگ امام جعفر صادق (ع) فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • در سوگ صادق آل محمد فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • رقابت ۲۶۱ نفر در آزمون اعطای معادل مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم در گلستان
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • سردار رادان در باره گشت حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ، رئیس دستگاه قضا و وزیر کشور وارد شدیم
  • سردار رادان در باره طرح حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ،رئیس دستگاه قضا،وزیر کشور وارد این صحنه شدیم
  • پایان همایش ملی هویت اصلی زنان در آئینه قرآن و حدیث با معرفی مقالات برتر در گرگان
  • (ویدیو) وزیر کشور: طرح «نور» مورد استقبال مردم قرار گرفته؛ این طرح بر اساس تکالیف قانونی است
  • وحیدی: «طرح نور» مورد استقبال مردم قرار گرفته است/ باید از ناهنجاری‌های تحمیلی جلوگیری شود
  • آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات