Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@23:16:01 GMT

جمع آوری 122 معتاد متجاهر و کارتن خواب در قزوین

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۸۲۲۱

جمع آوری 122 معتاد متجاهر و کارتن خواب در قزوین

قزوین - ایرنا - معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی قزوین گفت: در راستای اجرای طرح نوروزی ارتقای امنیت اجتماعی در استان، 122 معتاد متجاهر و کارتن خواب دستگیر و جمع آوری شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی قزوین، سرهنگ سید مجتبی اشرفی روز شنبه افزود: ماموران انتظامی استان در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاک سازی مناطق آلوده شهر، طرح های مختلف را در استان به مرحله اجرا گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: از242 نفر دستگیر شده به دنبال اجرای این طرح ها، 59 تن سارق بوده و همچنین 122 تن نیز معتاد متجاهر بوده اند.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی قزوین اضافه کرد: از آغاز طرح نوروزی، طرح های انتظامی در راستای پیشگیری از وقوع جرایم تشدید و گشت های محسوس و نامحسوس پلیس در این ایام تقویت و حضور ماموران انتظامی در محله ها و استفاده از توان و ظرفیت پلیس های افتخاری پر رنگ تر شده است.
3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي معتادان متجاهر دستگيري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۸۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری روغن زیتون با نام تجاری «سابرسو»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیر کل استاندارد استان از جمع آوری فرآورده روغن تفاله زیتون پالایش شده مخلوط با روغن زیتون بکر با نام تجارتی «سابرسو» از مراکز عرضه خبر داد.
آقای پروهش گفت: طبق استاندارد ملی ایران به شماره ۱۴۴۶ با عنوان «انواع روغن زیتون خوراکی- ویژگی‌ها و روش‌های آزمون» مخلوط روغن تفاله زیتون پالایش شده با انواع روغن زیتون بکر، قابلیت مصرف خوراک انسان را ندارد.
مدیر کل استاندارد استان چهارمحال و بختیاری در ادامه خاطر نشان کرد: مطابق قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد ایران هر گاه اجرای استاندارد در مورد کالا‌هایی اجباری اعلام شود، تولید، تمرکز، توزیع و فروش  این کالا‌های مشمول اجرای اجباری استاندارد با کیفیت پایین‌تر از استاندارد یا بدون علامت استاندارد ایران ممنوع است.
مهدی پژهش از عموم هم استانی‌ها خواست که در صورت مشاهده کالا‌های فاقد علامت استاندارد در مراکز عرضۀ استان، مشخصات کالا را با شماره تلفن ۱۵۱۷ به سازمان ملی استاندارد ایران اطلاع دهند تا بازرسان و کارشناسان استاندارد ضمن بازرسی، نسبت به جمع آوری آنها اقدام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • جمع آوری روغن زیتون با نام تجاری «سابرسو»
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید گمنام در فرماندهی انتظامی تهران
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان