Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا ؛ استاندار مازندران در حاشیه جلسه ستاد اجرایی سفر استان با اشاره به اینکه روستاهای درگیر سیلاب مازندران در حال بازگشت به زندگی عادی هستند، خاطرنشان کرد: معاون اول رئیس جمهور، رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر کشور از همان ساعات اولیه وقوع سیل در استان بصورت مستمر پیگیر مسایل هستند و گزارش ها بصورت لحظه به لحضه و مداوم برای مسئولان ارسال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار با اشاره به این که اعتبارات اولیه به موضوع سیل اخیر تخصیص یافت، عنوان کرد: پرداخت ۲ میلیون تومان بصورت بلاعوض برای مسایل معیشتی و ۲ میلیون تومان بلاعوض هم برای تعمیرات مسکن خسارت دیدگان ابلاغ شده است.

استاندار با بیان این که برای بازسازی واحدهای مسکونی در حوزه های روستایی بالغ بر ۳۵ میلیون تومان تسهیلات ۴ درصدی و در حوزه شهری بالغ بر ۵۰ میلیون تومان با بهره ۴ درصدری پرداخت خواهد شد، اظهار داشت: برای خانه های تخریب شده یا نیازمند جابجایی بالغ بر ۱۲ میلیون تومان بصورت بلاعوض در حوزه شهری و ۱۰ میلیون تومان بلاعوض در حوزه روستایی پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به این که تعمیر پل ها و راه های ارتباطی تخریب شده را آغاز کردیم و ۵ تا ۱۰ روز با توجه به میزان خسارت فرصت قائل شدیم تا راه فرعی سامان یابد گفت: همچنین خسارات زیادی به محصولات کشاوزی، مرغداری ها و آبزی پروری وارد شده که تا پایان امروز برآورد اولیه در سه بخش ابنیه، تاسیسات و مراکز مسکونی و محصولات کشاورزی جمع بندی خواهد شد.

مقام عالی دولت در مازندران با بیان اینکه درباره سیل، مردم هم باید نکات ایمنی را رعایت کنند، خاطرنشان کرد: تجاوز به حریم رودخانه، باعث خسارت جانی و مالی شده است.

حسین‌زادگان با اشاره به این که محورهای شریانی، اولویت ما در پاکسازی سیل بود، گفت: تا راه های اصلی باز نشود راه فرعی کاربرد ندارد. همزمان؛ تمام محورهای روستایی بسته شد و این مساله بی سابقه بود، مردم پای کار آمدند و نقش مهمی در امدادرسانی داشتند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تجاوز سازمان برنامه و بودجه سیل مسکن معاون اول رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۸۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات

به گزارش صدای ایران از ایرنا،روح اله خدابنده لو روز جمعه افزود: کارفرمایان با جذب مددجویان بهزیستی و ایجاد اشتغال برای این گروه علاوه بر اجر اخروی می‌توانند از مشوق‌های بیمه‌ای بهزیستی و تسهیلات کم بهره استفاده کنند.

به گفته این مسوول، تسهیلات اشتغال برای افراد دارای معلولیت از سن ۱۸ تا ۵۰ سالگی قابل پرداخت است.

وی اظهار داشت: همه مددجویان بهزیستی در حوزه‌های تخصصی توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی منوط به اینکه پرونده فعال داشته و فاقد شغل باشند، می‌توانند از تسهیلات اشتغال بهزیستی بهره‌مند شوند.

مدیر کل بهزیستی زنجان با بیان اینکه مددجویان بعد از گذراندن دوره آماده‌سازی شغلی از سوی مددکار حوزه شغلی بهزیستی احراز صلاحیت می‌شوند، خاطرنشان کرد: مددجویان شاغل و حقوق‌بگیر بخش‌های دولتی و غیردولتی مشمول دریافت تسهیلات اشتغال بهزیستی نمی‌شوند.

دیگر خبرها

  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • بهره‌مندی ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی در مازندران ‌
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • بهره مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی و مشاوره بهزیستی مازندران
  • بهره‌مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره بهزیستی مازندران
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستا‌های مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات