Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@14:49:38 GMT

(تصاویر) بازدید علی لاریجانی از مناطق سیل‌زده مازندران

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۸۶۴۸

(تصاویر) بازدید علی لاریجانی از مناطق سیل‌زده مازندران

رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که باید بسته‌های حمایتی برای مردم سیل‌زده استان مازندران در نظر گرفته شود.

به گزارش ایسنا، علی لاریجانی در بازدید از مناطق سیل زده استان مازندران، گفت‌: در بازدید از مناطق سیل زده از استاندار مازندران خواستم که برآوردی از وضعیت سیل داشته باشد تا مشخص شود چه بخش‌هایی به چه میزان زیان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین باید بسته‌های حمایتی برای مردم سیل زده در نظر گرفته شود که مقداری از آن بلاعوض باشد، چون سرمایه مردم دچار مشکل شده است.

وی ادامه داد: باید با اعطای وام‌های ارزان قیمت به مردم هر چه سریع‌تر مشکل اشتغال سیل زده‌ها رفع شود که ان‌شاء‌الله این اقدام ظرف روزهای آینده انجام می‌شود تا بتوانیم راه تأمین آن را فراهم کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات در بروز سیل این بود که باید راه‌هایی آب را به دریا می‌رساند، اما در برخی از نقاط مسیر تنگ شده بود. همچنین لایروبی لازم وجود نداشت. باید به عنوان پروژه‌ای مهم در آینده لایروبی رودخانه‌ها و باز شدن مسیرها مد نظر باشد که دیگر شاهد تکرار این اتفاقات نباشیم.

  عکاس: احسان فضلی اصانلو/ایرنا  

منبع: فرارو

کلیدواژه: علی لاریجانی مناطق سیل زده تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۸۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علی اصغر اصغری افزود: مردم دیار علویان فردا جمعه هفتم اردیبهشت ماه، پس از اقامه نماز جمعه با تجمع و راهپیمایی در نقاط مختلف استان مازندران، حمایت خود را از ملت مظلوم غزه اعلام می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی مازندران از تمام مردم استان برای شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم غزه و فلسطین دعوت کرد.

این مراسم در مرکز مازندران از مصلای جمعه به سمت میدان ساعت برگزار می‌شود.

کد خبر 6088629

دیگر خبرها

  • بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان
  • بازدید رئیس جمهور از مناطق جنوب غرب تهران
  • راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • بازدید میدانی یحیی السنوار از مناطق درگیری در غزه
  • بازدید جمعی از مسولان از مناطق سیل زده دنا
  • لحظات عظیم ترین بمباران لبنان توسط اسرائیل
  • بازدید میدانی استاندار کرمان از مناطق سیل‌زده شهرستان زرند