Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر پیوندی پس از بازدید از مناطق سیل زده استان گلستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جمعیت هلال احمر از آغاز بحران در گلستان با به کارگیری تمام توان خود تا به امروز به ۶۰ هزار نفر در گنبدکاووس، آق‌قلا و گمیشان امدادرسانی کرده است.

وی از اعزام ۶ فروند بالگرد هلال احمر به استان گلستان خبر داد و افزود: از ابتدای امروز تاکنون ۵۰ سورتی پرواز انجام شده واقلام امدادی به مناطق سیل زده استان گلستان ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیوندی ادامه داد: ارتفاع سیل در برخی از نقاط به یک تا دو متر می رسد و موجب بروز مشکلاتی برای مردم شده است لذا از آنها می خواهیم خانه‌های خود را تخلیه و به محل‌های اسکان اضطراری بروند.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: نیروهای مردمی، سپاه و بسیج برای امدادرسانی به سیل‌زدگان همکاری خوبی با نیروهای هلال احمر داشته اند.

وی تصریح کرد: افرادی که قصد کمک به زلزله زدگان را دارند می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب درنظر گرفته شده هلال احمر واریز کنند.

کد خبر 4574335

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان علی اصغر پیوندی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۸۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

دریافت 48 MB کد خبر 6086683

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی
  • امدادرسانی به۱۱۲نفردرمناطق تحت تاثیرآبگرفتگی توسط هلال احمرگلستان
  • امدادرسانی هلال احمر به ۷ خانوار و ۳۰ نفر از متاثرین سیل در اهر
  • امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند