Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران از امدادرسانی این جمعیت به بیش از 11هزارنفر از سیل زدگان در مناطق مختلف استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،مجتبی اکبری با اشاره به متاثر شدن 12شهرستان استان از بحران سیلاب اخیر گفت: به محض دریافت هشدار هواشناسی و مدیریت بحران استان مبنی بر خطر احتمال وقوع سیلاب در مناطقی از مازندران ، به تمامی عوامل امدادی و تیمهای واکنش سریع اعلام آماده باش کامل دادیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبری گفت: بعداز دریافت خبر وقوع سیلاب در مناطق مختلف استان و درخواست کمک مردم ،عوامل امدادی هلال احمراستان با تمام توان عملیاتی و پشتیبانی به کمک متاثرین از این حادثه شتافتند و تا کنون به بیش از 11هزارنفر در قالب دوهزار و 700 خانوار خدمات لازم را ارائه نمودیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان با اشاره به گستردگی حادثه و تقدیر از هم افزایی بسیاری از دستگاههای اجرایی در فرایند مدیریت بحران و ارائه خدمات موردنیاز گفت:جمعیت هلال احمر استان مثل همیشه براساس وظیفه سازمانی و انسانی خود پیشتاز امدادرسانی به حادثه دیدگان بوده است و با بکارگیری انواع تجهیزات امدادی  تا پایان عملیات و عادی شدن شرایط در مناطق آسیب دیده در کنارمردم خواهد ماند و از ارائه هیچگونه کمک و خدمتی دریغ نخواهد کرد.

اکبری درباره خدمات  ارائه شده جمعیت هلال احمر استان  تصریح کرد:تخلیه آب از 885واحدمسکونی،اسکان اضطراری 295نفر و رهاسازی 510دستگاه خودرو از جمله خدمات ارائه شده به مردم آسیب دیده بوده است.

وی افزود:توزیع 22هزار قرص نان،15هزارکیلو برنج،3هزار و یکصد تخته پتو،دوهزار و 200بسته غذایی،دوهزارو 500بطری روغن،هزارو300تخته موکت،هزارو300قوطی کنسرو ،180کیلو خرما و هفت هزار و 800 باکس آب معدنی و توزیع صدها بسته بهداشتی و شوینده ازجمله اقلام توزیع شده جمعیت هلال احمراستان در میان سیل زدگان بوده است.

وی گفت: به موازات ارائه خدمات موردنیاز به هم استانیهای سیل زده در مناطق مختلف استان، طرح امدادونجات  و ایمنی و سلامت مسافرین  نوروزی نیز با مشارکت بیش از 3هزار نفر از نجاتگران و جوانان و داوطلبان عضو جمعیت هلال احمر با بالا ترین کیفیت در سراسر استان در حال اجراست .

اکبری با اشاره به اجرای طرح نوروزی و همچنین امدادرسانی به سیل زدگان در 12 شهرستان استان گفت: جمعیت هلال احمر مازندران  هم اینک یکی از سنگین ترین عملیات امدادونجات را در دست اقدام دارد و تلاش می کند به همه نیازها و فوریتهای امدادی مردم در کوتاهترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت پاسخ دهد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 برنج جمعیت هلال احمر جمعیت هلال احمر استان خودرو سیل 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۹۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان با اشاره به وقوع سیل‌ و آب‌گرفتگی در شهرستان‌های این استان از امدادرسانی به شهرستان‌های نائین و آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ محمدنوید متقی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان با اشاره به باران سیل‌آسا، به توضیح جزئیات گزارش اولیه حادثه سیل و آب‌گرفتگی پرداخت و گفت: امروز سه‌شنبه، ۴ اردیبهشت ماه، گزارش سیل و آب‌گرفتگی در شعب شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل استان اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: سیل ۲ دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به ۳ باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نایین و آران و بیدگل، درحال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.

گفتنی است، جزئیات امدادرسانی به مناطق سیل‏‌زده متعاقبا اعلام می‏‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دمای کاشان فردا به 47 درجه می رسد 15 توصیه‌ مهم هنگام وقوع سیل

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان