Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آتزوری معتقد است در کنار بها دادن به جوانان، باید از تجربه بازیکنانی مانند کیه لینی استفاده کرد.

طرفداری - تیم ملی ایتالیا امشب از چارچوب مرحله انتخابی یورو 2020 در اودینه میزبان فنلاند خواهد بود. دیگر تیم های حاضر در این گروه، ارمنستان، بوسنی و لیختن اشتاین هستند. با توجه به مصدومیت فدریکو کیه زا، لورنزو اینسینیه و الساندرو فلورنزی، مهاجم جوان یوونتوس، مویزه کین احتمالا از ابتدا در ترکیب آتزوری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روبرتو مانچینی در گفتگو با رای اسپورت گفت:

فکر می کنم سرنوشت مویزه کین این است که بازیکن بزرگی شود. او بازیکنی با کیفیت بسیار بالاست و هر زمان در حال پیشرفت است. من معتقدم می تواند به بازیکن بسیار بزرگی تبدیل شود. 

مویزه کین متولد سال 2000 میلادی است و اگر امشب در ترکیب اصلی حاضر باشد، به اولین بازیکن متولد قرن جدید تبدیل می شود که از ابتدا برای ایتالیا بازی کرده است:

کین همیشه خوب کار کرده و پتانسیل بسیار زیادی دارد اما نباید فراموش کنید او هنوز 19 ساله است. بنابراین نباید توقع زیادی از او داشته باشیم. قطعا اشتباهاتی خواهد داشت اما من معتقدم ما در مسیر درستی هستیم. من به طور کلی روی بازیکنان جوان تمرکز کرده ام تا آنها آینده تیم ملی را بسازند. به طور واضح ما به بازیکنان باتجربه هم نیاز داریم تا بازیکنان جوان را رهبری کنند زیرا اشتیاق و انگیزه در جوانان زیاد است اما تجربه در این موقعیت ها ضروری است. 

بازیکنانی مثل جورجو کیه لینی، لئوناردو بونوچی، جورجینیو و مارکو وراتی می توانند به این بچه ها برای ساختن آینده کمک کنند. 

ماتیا پرین هم در آخرین جلسه تمرین ایتالیا دچار مصدومیت شد. این در حالی است که برایان کریستانته از رم، آرماندو ایتزو از تورینو و کوین لازانیا از اودینزه از جایگاه تماشاگران بازی را تماشا می کنند. گفته می شود مویزه کین با شماره 14 بازی می کند و شماره 10 معروف آتزوری به فدریکو برناردسکی می رسد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۹۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند

آفتاب‌‌نیوز :

در آخرین بازی معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، شب گذشته (پنجشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران، برایتون و منچسترسیتی در ورزشگاه آمکس به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۴ بر صفر منچسترسیتی به پایان رسید.

کوین دی‌بروینه در دقیقه ۱۷ گل نخست بازی را به ثمر رساند. پس از او با دبل فیل فودن در دقایق ۲۶ و ۳۴، سیتی تقریباً کار حریف را یکسره کرد و گلزنی خولیان آلوارس در دقیقه ۶۲ هم حکم تیر خلاص بر پیکر نیمه جان تیم تحت هدایت روبرتو دزربی را داشت.

با این نتیجه که بیست‌و‌سومین پیروزی فصل سیتی بود، مردان گواردیولا ۷۶ امتیازی شدند و ضمن گرفتن جای لیورپول ۷۴ امتیازی در رده دوم به فاصله یک امتیازی آرسنال صدرنشین رسیدند آن هم با یک بازی کمتر نسبت به آرسنال و لیورپول. بازی معوقه سیتی از هفته سی‌و‌چهارم و در خانه تاتنهام است که به دلیل حضور تیم منچستری در جام حذفی به ۲۶ اردیبهشت موکول شده است. این یعنی که سیتی به صورت بالقوه می‌تواند صدرنشین شود و سرنوشتش برای تکرار قهرمانی فصل گذشته در دستان خودش باقی می‌ماند.

این دوازدهمین باخت برایتون در ۱۴ مصاف اخیرش با سیتی در تمامی رقابت‌ها بود که تیم روبرتو دزربی را با ۴۴ امتیاز در رده یازدهم جدول نگه داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد
  • منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • تخت معاینه تاشو: کیفیت بالا، قیمت مناسب
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • جوان‌ترین بازیکن تیم ملی: قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد