Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - پیراهن اسطوره‌های تاریخ آتزوری به مهاجم بانوی پیر تعلق گرفت. ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا پیراهن شماره 10 این تیم را به فدریکو برنادسکی، مهاجم تیم فوتبال یوونتوس داد.

آتزوری امشب در اولین بازی خود در مرحله انتخابی یورو 2020 پذیرای فنلاند خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی در گروه J‌ برگزار می‌شود، جایی که تیم‌های ارمنستان، بوسنی و لیختن‌اشتاین هم حضور دارند.

روبرتو مانچینی درباره اعطای شماره 10 آتزوری که زمانی بزرگانی مانند روبرتو باجو و فرانچسکو توتی آن را به تن می‌کردند، اظهار داشت: شماره 10 ایتالیا شماره خاصی است است و قطعاً کسی که آن را می‌پوشد مسئولیت سنگینی را روی شانه‌های خود احساس خواهد کرد. از این رو من انتخاب اینکه چه کسی آماده پوشیدن این پیراهن است را برعهده بازیکنان می‌گذارم.

ظاهراً بازیکنان تیم ملی ایتالیا بر سر اینکه برناردسکی لایق پوشیدن پیراهن تیم ملی ایتالیاست به اتفاق نظر رسیده‌اند. چیرو ایموبیله دیگر مهاجم آتزوری شماره 17 و فابیو کوالیارلا مهاجم سامپدوریا نیز پیراهن شماره 21 را خواهند پوشید.

فوتبال جهان| مانچینی: مهم این بود که به آلمان نخوریم/ بوسنی تیم بزرگی است

شماره 9 ایتالیا نیز به لئوناردو پاولتی داده شده و مویس کین بازیکن جوان ایتالیا هم که برای اولین بار بازی برای تیم ملی ایتالیا را تجربه خواهد کرد، پیراهن شماره 14 را گرفته است.

ایتالیا از 15 دقیقه بامداد یکشنبه شب به مصاف فنلاند می‌رود.

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط یوونتوس تیم ملی فوتبال ایتالیا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یوونتوس تیم ملی فوتبال ایتالیا یوونتوس تیم ملی فوتبال ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۸۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟

رم تمریناتش را برای بازی یک‌شنبه با یوونتوس در ورزشگاه المپیکو رم آغاز کرد.

جالوروسی‌ها پس از شکست اخیرشان مقابل بایر لورکوزن در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ اروپا، به دنبال بازگشت به سری آ و کسب پیروزی برابر یوونتوس خواهند بود. در دیدار با لورکوزن، سردار آزمون تا دقایق پایانی روی نیمکت رم بود و در دقایق کوتاهی که در زمین حضور داشت نتوانست برای تیمش گلزنی کند.

به گزارش اسکای اسپورت، جانلوکا مانچینی و سردار آزمون آمادگی ۱۰۰ درصدی ندارند و به احتمال زیاد دیدار با یوونتوس را از دست بدهند.

دیگر خبرها

  • تکلیف سردار آزمون با رم مشخص شد
  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • نام ۵ مشتری جدید سردار؛ تردید رم برای آزمون
  • اقدام خبرساز ستاره اروگوئه‌ای: داروین نونیز تمام عکس‌هایش با پیراهن لیورپول را پاک کرد!
  • خلاصه بازی رم و یوونتوس + فیلم
  • خلاصه بازی آاس رم 1-1 یوونتوس (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!
  • انصراف «سینر» از حضور در مسابقات مسترز رُم
  • سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟
  • مشتری جدی برای پیراهن خاص پرسپولیس (عکس)