Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

عجیب و غریب‌ترین خودرو‌های نظامی جهان که حیرت زده تان می‌کنند! + تصاویر

در این مطلب قصد داریم شما را با با ۱۹ خودروی نظامی عجیب جهان آشنا می‌کنیم.

باید از فعالیت مسیریاب ویز در داخل کشور جلوگیری کرد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت گفت: هر مسیریابی که کاربر زیادی داشته باشد می‌تواند نظم ترافیکی شهر را به هم زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پشت پرده دشمن تراشی سعودی‌ها با کشور‌های اسلامی / از منافع متضارب بن سلمان و بن زاید در یمن تا هک سایت قطری + تصاویر

عربستان سعودی با وجود صرف میلیارد‌ها دلار در غرب آسیا و آفریقا خود را در تعارض با سایر کشور‌های اسلامی می‌بینید.

عیدی یک میلیاردی سینماگران به دست چه کسانی رسید؟

علی قائم مقامی نایب رییس انجمن مدیران تولید و عضو هیات مدیره خانه سینما درباره کارت هدیه‌های اهدایی از ارشاد به‌عنوان عیدی به سینماگران، توضیحاتی ارائه کرد.

حیوانات عجیبی که درجه و افتخارات بالای نظامی دارند! + تصاویر

شاید برایتان تعجب برانگیز باشد که برخی حیوانات در تاریخ توانسته اند به درجه و جایگاه نظامی فراتر از انسان‌ها در دست یابند.

دربی‌هایی که در ایام عید برگزار شدند! + تصاویر

دربی هشتاد و نهم، هفتمین دربی می‌شود که در تعطیلات عید یا روز‌های نزدیک به تعطیلات برگزار می‌شود و پیروزی برای هر تیم می‌تواند به عنوان شیرین‌ترین عیدی ممکن تلقی شود.

وقتی آمریکایی برای منافقین دلار خرج می کنند!

تاکنون گزارش‌های زیادی منتشر شده که نشان می‌دهد مقامات دولت آمریکا ارتباط زیادی با گروهک تروریستی منافقین داشته و در راستای برنامه‌ریزی برای اقدامات ضد ایرانی با این گروه همکاری‌های نزدیکی داشته‌اند.

استفاده زیاد از گوشی هوشمند چه بلایی سر مغزمان می‌آورد؟

افراد باهوش کمتر برای این کار به سراغ تلفن‌های هوشمند خود می‌روند، زیرا بیشتر از دیگران می‌دانند و نیازی به استفاده از بخش جستجوی تلفن همراه خود ندارند.

اعتماد به جوانان رمز موفقیت

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه گفت: طی ۴ دهه گذشته هر جا به جوانان اعتماد کرده و شرایط را برای آنان مهیا کردیم، برنده بودیم.

سازمان هواشناسی در حوزه تغییر اقلیم چه وظایفی برعهده دارد؟

رئیس سازمان هواشناسی کشور اهمیت روز هواشناسی را با توجه به شعار انتخابی امسال تشریح کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی خودروی زرهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۹۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنشی به ادعاهای عجیب هسته‌ای کریمی قدوسی

رییس فراکسیون مستقلین مجلس گفت: اظهارنظرهای خلاف اهداف فناوری هسته ای کشورمان، دانسته یا ندانسته کمک به آن جریان بین المللی است که می خواهد ایران‌هراسی را ترویج کند و برخورد امنیتی با کشور ما داشته باشد.

غلامرضا نوری قزلجه رییس فراکسیون مستقلین مجلس، در پاسخ به سوالی پیرامون برخی اظهارنظرهای مطرح شده اخیر با محتوای «تغییر دکترین نظامی کشور و یا اشاره به انجام آزمایش در حوزه تسلیحاتی که غیرمستقیم اشاره به استفاده نظامی از فناوری هسته‌ای دارد»، گفت: با توجه به نیاز کشور در زمینه‌های انرژی، پزشکی، کشاورزی، صنعتی و ... برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران کاملا صلح آمیز و تحت نظارت مستمر و داوطلبانه ایران از سوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پیش می‌رود.

وی در گفتگو با ایلنا، تصریح کرد: اگر یک زمانی اظهاراتی برخلاف این مساله صورت گیرد به نظر می‌رسد یا از روی بی اطلاعی است یا از عدم اشراف به موضوع حرام بودن شرعی و اخلاقی استفاده از این فناوری برای مصرف تسلیحاتی.

نوری قزلجه خاطرنشان کرد: معتقدم که فناوری هسته‌ای در کشور ما در مسیر صلح آمیز و با هدف رفع نیازهای داخلی کشور در توسعه و پیشرفت در حوزه های مختلف در حال فعالیت است و قطعا هم کشورهای دوست و همسایه از نعمات این دستاوردهای قابل توجه و ارزنده ای که کشور ما دارد و خواهد داشت در حوزه های اقتصادی، صنعتی، کشاورزی و پزشکی بهره مند خواهد شد.

وی افزود: کشور ما در جهت تامین امنیت غذایی یا تامین داروها و درمان های بر پایه پزشکی هسته ای این فعالیت را دنبال می کند و الان هم صنعت هسته‌ای خیلی کاربردی بوده و بخش کاربری این صنعت هم به سرعت دارد توسعه پیدا می‌کند و حتما هم به کشور کمک خواهد کرد، همه این فعالیت ها در کشور ما در مسیر صلح آمیز است.

رییس فراکسیون مستقلین مجلس تاکید کرد: به هر حال یک سری بدخواهان در دنیا هستند که توسعه و پیشرفت ایران را بر نمی تابند و سعی می کنند از هر فرصت و بهانه ای برای تحت فشار قراردادن کشور ما استفاده کنند؛ ولی آنچه که اهمیت دارد و برای جامعه بین‌الملل قابل قبول است شاید نگاه و نظر آژانس بین المللی انرژی اتمی است که فعالیت های کشور ما تحت نظارت آن ها است و صلح آمیز بودن صنعت هسته ای ما را تایید می کنند.

نوری قزلجه در پاسخ به این سوال که «این نوع اظهارنظرها چه آسیب و خدشه‌ای به جایگاه دستگاه دیپلماسی کشور وارد می‌کند؟»، گفت: من معتقدم که اظهارنظرهای خلاف اهداف فناوری هسته ای کشورمان دانسته یا ندانسته کمک به آن جریان بین المللی است که می خواهد ایران هراسی را ترویج کند و برخورد امنیتی با کشور ما داشته باشد و کار دستگاه دیپلماسی کشور را برای دفاع از مواضع به حق جمهوری اسلامی ایران با سختی مواجه می‌کند.

دیگر خبرها

  • اصفهان، اقلیم معناست
  • لزوم وجود مدیریت واحد مرزی به منظور جلوگیری از توقف زیان‌بار کامیون‌ها
  • هشدار مهم هواشناسی به کوهنوردان
  • جلوگیری از وارد آمدن خسارت به استان ایلام را در دستور کار داریم
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • واکنشی به ادعاهای عجیب هسته‌ای کریمی قدوسی
  • خلیج‌فارس و تبعات تغییر اقلیم
  • قطع حقابه و تغییر اقلیم عامل اصلی پدیده ریزگرد در قم است
  • افزایش قیمت کارخانه ای خودرو‌؛ کسی گرانی را به گردن نمی‌گیرد