Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاسی جهان نيوز: در جلسه ستاد مدیریت بحران گلستان که با حضور معاون اول رییس جمهوری برگزار شد، وزیر کشور مناف هاشمی را از سمت استانداری گلستان برکنار کرد.

در این جلسه میرمحمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان با حفظ سمت به عنوان سرپرست این استان منصوب شد.

در این جلسه معاون اول رییس جمهوری بر رسیدگی فوری به مشکلات سیل زدگان استان تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عدم حضور سید مناف هاشمی، استاندار گلستان در منطقه سیل زده، انتقادات زیادی را به او وارد کرد و حتی یکی از نمایندگان مجلس اعلام کرد به وزارت کشور در این باره تذکر خواهد داد. با این حال، پس از ۳ روز که از سیل ویرانگر استانهای مازندران و گلستان می گذرد، بالاخره امروز سید مناف هاشمی وارد استان محل ماموریت خود شد. او در اولین دقایق حضور در استان با خبرآنلاین گفتگوی کوتاهی داشت که در ادامه می خوانید:

شما به ایران تشریف آوردید؟
بله، من برگشتم و در منطقه ام.

چه شد که در منطقه حضور نداشتید؟
تصور ما این بود که همه کارها جمع شده بود. ما در بهترین شرایط استانداری را جمع کرده بودیم. با اجازه آقای وزیر یکی دو روز مرخصی گرفته بودیم.

یکی از سایتها نوشته بود برای معالجه در خارج از کشور بودید، صحت دارد؟
حالا جزییات را بعدا صحبت می کنم. الان به مصلحت نیست وارد این بحثها باشیم. من در بهترین شرایط استان را جمع کرده بودم.

اگر استان بهترین شرایط را داشت چرا همه غافلگیر شدند؟
این سیلاب ۵ برابر ظرفیت همه رودخانه های استان بود. خودتان شاهد بودید. همه کارهایی که باید می کردیم را کردیم. من در حال رفتن به منطقه هستم. باید آخرین وضعیت را در منطقه ببینم. شما هم فضا را مثبت کنید. فکر نمی کردیم بارندگی های ۵ روز قبل ارتفاعات خراسان شمالی به آق قلا برسد.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۰۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار سیستان وبلوچستان برتوسعه شرکت‌های دانش بنیان تاکیدکرد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، استاندار در بازدید از پارک علم و فناوری استان گفت: این استان دارای دو منطقه آزاد و یک منطقه ویژه اقتصادی است که بر این اساس باید بر پایه صادرات، تولید محصول داشته باشیم.
محمد کرمی با اشاره به موضوع پشتیبانی دیجیتال دستگاه‌ها گفت: دستورات و اقدامات آموزشی لازم برای بهره‌مندی از شرکت‌های داخل استان انجام شده و به دستگاه‌ها نیز برای بهره گیری از شرکت‌ها و مجموعه‌های داخل استان تاکید شده است.
استاندار سیستان وبلوچستان اذعان کرد: حضور شرکت‌های دانش بنیان در حوزه اقتصاد دریا، حوزه کشاورزی و معادن مهم است و با ایجاد شرکت‌های مختلف در این حوزه‌ها و بهره گیری از ظرفیت‌های نهفته به تولید محصولات و ایجاد کارخانه‌های متنوع دست خواهیم یافت.
وی با اشاره به حضور شرکت‌های توزیع از استان‌های دیگر در این استان گفت: فقط در منطقه سیستان ۴۰ هزار کارت بازرگانی، مجوز واردات ۹۰۰ قلم کالا و مجوز‌های که مختص استان سیستان و بلوچستان است داریم که با توجه به این پتانسیل‌ها می‌توان شرکت‌های توزیع را در داخل استان ایجاد نمود.
کرمی با بررسی دلایل تشکیل نشدمن شرکت‌های دانش بینان در استان افزود: دانشگاه‌ها باید از دوران دانشجویی و دانش آموزی جوانان و نوجوانان را با عرصه کار و فعالیت تولیدی آشنا کنند و فقط به ارائه مطالب تئوری اکتفا نکنند.
استاندار تصریح کرد: از جوانان به خصوص جوانان خوش استعداد این استان انتظار می‌رود که در تشکیل شرکت‌های دانش بنیان و تعاونی‌های دانش بنیان حضور فعال داشته باشند.
وی به اهمیت پتانسیل و آموزش‌های انجام شده حوزه تجارت اشاره کرد و گفت: بحث کریدور شمال و جنوب، حضور کشور‌های آسیای میانه و همچنین کشور‌های اطراف دریای خزر از عوامل گسترش تجارت در استان است که باید به نحو مطلوب از آنها بهره‌برداری کنیم.
استاندار در پایان به همکاری بانک‌ها، حضور اساتید، بومی سازی دستور العمل ها، طراحی و برنامه ریزی دقیق کار‌ها و برگزاری جلسات با حضور بانک ها، مدیران کل و مجموعه اعضا پارک علم و فناوری تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور از ایران / عزا می گیرم وقتی می بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می کنند نه اروپا
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور از ایران /عزا می گیرم وقتی می بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می کنند نه اروپا
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • استاندار سیستان وبلوچستان برتوسعه شرکت‌های دانش بنیان تاکیدکرد
  • وزیر ضعیف را استاندار نکنید!
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است / امروز بهترین روز ورزش است
  • وزیر ناتوان و برکنار شده چطور استاندار مازندران می‌شود؟
  • وزیر ناتوان و برکنار شده، چطور استاندار استانی چون مازندران می شود؟ /از عجایب و غرایب دولت رئیسی