Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@19:39:42 GMT

مردم از عدم اطلاع رسانی درست گلایه داشتند

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۰۵۰۸

مردم از عدم اطلاع رسانی درست گلایه داشتند

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد دژپسند شامگاه شنبه در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان که با حضور معاون رئیس جمهور همراه است، اظهار کرد: گلایه‌های که مردم داشتند غالباً ناشی از عدم اطلاع رسانی درست از سوی مسئولان بوده است. برخی نیز این گلایه‌ها قبول کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه تلفات سیل امسال نسبت به سال‌های گذشته کاهش محسوسی داشته است، گفت: مدیران شهرستانی اعم از دولتی و غیردولتی در این حوزه به‌خوبی کارکرده‌اند اما بعدازاین وقفه‌ای وجود داشت که باید حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر اقتصاد با اشاره به نگرانی‌هایی که در خصوص امنیت تجهیزات وجود دارد، گفت: این مسئله از اهمیت بالایی برخوردار بوده و جدی است که باید موردتوجه قرار گیرد.

دژپسند در بخش دیگری به مسئله پیشگیری اشاره کرد و گفت: پیشگیری از خسارت ناشی از سیل باید به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه پیشگیری از خسارت ناشی از سیل باید ترویج شود، گفت: گلستان استانی با ظرفیت بالایی کشاورزی است، اقتصاد این استان بر مبنای کشاورزی است.

وزیر اقتصاد در ادامه به اهمیت بیمه ها اشاره کرد و گفت: بحث بیمه باید در جامعه ترویج داده شود.

دژپسند به استهمال بدهی‌های بانکی اشاره کرد و گفت: ضروری است که در خصوص تبدیل کشت اقداماتی انجام شود همچنین برخی از کشاورزان توان پرداخت به‌موقع تسهیلات را ندارند که باید برای استهمال بدهی‌ها چاره‌اندیشی شود.

وی به بحث وام و ارائه تسهیلات به حوزه کشاورزی اشاره کرد و گفت: بسیاری برای گذر از این وضعیت به دنبال دریافت وام هستند که قطعاً در پرداخت اقساط با مشکل مواجه می‌شوند.

کد خبر 4574433

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان معاون وزیر اقتصاد و دارایی فرهاد دژپسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۰۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت : افتتاح سد در کشور سریلانکا توسط مهندسان ایرانی قطعا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت.

سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : سفر رئیس جمهور به سریلانکا برای افتتاح سدی انجام  شد  که به همت و اتکای دانش نزدیک به ۴۰۰ مهندس ایرانی از چندین سال پیش ساخته آن شروع شده بود.

وی افزود: براساس اطلاعاتی که به دست آورده‌ایم، مردم سریلانکا از سفر رئیس جمهور کشورمان بسیار خوشحال هستند؛ البته انجام این سفر در شرایط تحریمی، نشان دهنده این است که کشور به مسیر خود ادامه می‌دهد.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت تالکید کرد: یکی از محل‌های مهم برای درآمدزایی و تامین منابع در تمام کشور‌های دنیا، صادرات خدمات فنی و مهندسی است؛ افتتاح سد در کشور سریلانکا نیز توسط مهندسان ایرانی، در همین راستا انجام می‌شود که قطعا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت . 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری یاسوج
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست