Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- غلامرضا عنایتی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: من با کی‌روش هم موافق بودم و هم مخالف، به هر حال باید قبول کنیم کی‌روش شخصیت کوچکی در فوتبال دنیا نیست.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، غلامرضا عنایتی در خصوص سال ۹۷ و سایر موارد توضیحاتی را ارائه داد که در زیر می‌خوانید:

*در ابتدا توضیح دهید سال ۹۷ برای شما چطور بود؟

سال ۹۷ واقعا سال خوبی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
امیدواریم مسئولان تلاش بیشتری کنند تا مشکلات حل شود.
*اگر نزدیکانتان شما را به عروسی دعوت کنند به خاطر این تورم و دادن هدیه می‌روید؟   مجبور هستیم برویم (با خنده) شاید هم نصف هدیه را بدهیم البته کاری هم نمی‌شود کرد و باید با شرایط کنار آمد.
*قبول دارید در سال ۹۷ نسبت به فصول گذشته کم‌کارتر بودید؟
من کلاس‌های مربیگری را پشت سر گذاشته بودم از لحاظ مربیگی تجارب بسیار خوبی را کسب کرده‌ام. مطمئن هستم در سال ۹۸ خبر‌های خوبی را از من خواهید شنید.
*بالاخره یکی از آرزو‌های شما سرمربیگری استقلال است فکر می‌کنید کی این امر محقق شود؟
من تمام توانم را به کار می‌برم تا در درجه اول از تجربه‌ای که در این ۲۰ سال از فوتبال به دست آورده‌ام بتوانم آموزش بدهم. چه کسی بدش می‌آید روزی مربیگری استقلال را بر عهده داشته باشد. به وقتش مطمئن هستم این اتفاق خواهد افتاد.
*در سال ۹۷ در مورد اینکه شما گفته بودید روزی در بارسلونا حضور خواهم داشت برای شما مطالب طنز درست کردند.
برایم خوشایند است که مردم شاید با این مطالب طنز کمی روحیه‌شان عوض شود و برای دقایقی مشکلات‌شان را فراموش کنند. هر کسی در هر جایگاهی با من شوخی کند ناراحت نمی‌شوم. مردم بخندند کیف کنند و لذت ببرند.
*دیدارت با کارلوس کی‌روش هم خیلی سروصدا به پا کرد و خیلی‌ها گفتند هوادار کی‌روش بودی. واقعا رابطه‌ات با وی خوب بود؟   من رابطه خوبی با کی‌روش داشتم، اما به وقتش هم از او انتقاد می‌کردم. حتی قبل از جام ملت‌ها هم بابت دعوت نشدن برخی از بازیکنان مصاحبه‌هایی انجام دادم. من با کی‌روش هم موافق بودم و هم مخالف. به هر حال باید قبول کنیم کی‌روش شخصیت کوچکی در فوتبال دنیا نیست.
*در سال ۹۷ کدام یک از مهاجمان را مانند زمان بازی کردن خود دیدی؟
آن اوایل این مهاجم تراکتور استوکس خیلی خوب بود او هم مانند من سلطان شش قدم است. کاش من مهاجم نبودم و این حرف را می‌زدم. مهاجمان ما در سال ۹۷ شرایط خوبی نداشتند و به نوعی ما قحطی مهاجم داریم.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: غلامرضا عنایتی استقلال تهران لیگ برتر فوتبال کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۰۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم

بازیکن تیم فوتبال سپاهان این موضوع که تیمش در دیدار با پرسپولیس وقت تلف کرده است، واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، رامین رضاییان، بازیکن سپاهان پس از تساوی بدون گل تیم‌های سپاهان و پرسپولیس، اظهار کرد: من در زندگی یاد گرفتم شرافتمندانه زندگی کنم. اینکه بخشی از استادیوم از من دلخور بود، باید بدانند که همه آنها همیشه در قلب من هستند و من خاطرات زیادی با آنها دارم و همیشه احترامشان برای من واجب است.

او افزود: آنها را به خاطر تعصبشان نسبت به تیمشان درک می‌کنم. آنها آنقدر تیم‌شان را دوست دارند و عاشقانه آن را دنبال می‌کنند که شاید توقع دیگری از رامین رضاییان داشتند. به هر حال همه آنها برای من قابل احترام هستند و هرچه به من بگویند باز هم آنها را دوست دارم و در قلبم هستند.

رضاییان خاطرنشان کرد: بازی قشنگی بود و من با جان و دل برای سپاهان بازی کردم.

وی در واکنش به این سوال که انتظار بازی بهتری از دو تیم سپاهان و پرسپولیس می‌رفت، گفت: فوتبال است. بازی بدی نبود و بازی قشنگی بود.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان در واکنش به این سوال که آیا بازیکنان سپاهان وقت تلف کردند؟ خاطرنشان کرد: من مخالف این داستان هستم و چنین اتفاقی رقم نخورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • یادداشت: پیغامی برای هاشم بیگ‌زاده!
  • واکنش جواد نکونام به برکناری خطیر 
  • سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم
  • آیا نکونام فصل بعد هم سرمربی استقلال خواهد بود؟
  • اوسمار: شانس رسیدن به صدر جدول را از دست دادیم/ هواداران مثل ما ناراحت هستند
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • جواد نکونام: باد روی عملکرد ما تاثیر گذاشت؛ مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت
  • هاینر: رانگنیک انتخاب خوبی برای بایرن مونیخ است