Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار موسی کمالی درباره تصمیمات ستاد کل نیروهای مسلح در مورد سربازان مناطق سیل‌زده و مشمولان در آستانه اعزام به سربازی، اظهار کرد: با توجه به جاری شدن سیل ویرانگر در استان‌های گلستان و مازندران که منجر به وارد شدن خسارات‌های سنگین به خانه‌ها و مزارع مردم این مناطق شد و همچنین در اجرای فرامین مقام معظم رهبری تصمیماتی در خصوص نحوه سربازی و اعزام به سربازی مشمولان ساکن در این مناطق اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر این اساس، اعزام مشمولان سربازی مناطق سیل‌زده در آق‌قلا، گمیشان، آزادشهر، بندر ترکمن، سیمرغ، میانرود، بهشهر، سوادکوه شمالی، نکا و… با دو ماه تعویق انجام خواهد شد و مشمولانی که می‌بایست در تاریخ ۱۹ فروردین و اول و ۱۹ اردیبهشت ماه سال ۹۸ به سربازی اعزام شوند، موعد اعزام‌شان متعاقباً اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین به سازمان وظیفه عمومی ناجا این اختیار داده شد تا اعزام مشمولان دیگر شهرستان‌های سیل‌زده را که با مشکل مواجه هستند، به تعویق بیندازد.

کمالی در مورد سربازان در حال خدمت ساکن در مناطق زلزله‌زده گفت: سربازان این مناطق که در دیگر استان‌ها مشغول خدمت هستند به مدت یک ماه مرخصی اضطراری دریافت خواهند کرد.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح درباره سربازانی که ساکنان شهرهایی هستند که خسارات جدی به آن وارد نشده نیز گفت: این افراد حداکثر یک هفته مرخصی دریافت خواهند کرد.

وی اضافه کرد: همچنین سربازان یگان‌های نظامی و انتظامی مستقر در مناطق سیل‌زده که در حال کمک به مردم هستند، با تشخیص یگان و پس از پایان مأموریت‌شان یک ماه مرخصی اضطراری دریافت خواهند کرد.

کد خبر 4574466 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد کل نیروهای مسلح گلستان مازندران مقام معظم رهبری آق قلا گمیشان سازمان وظیفه عمومی ناجا بندرترکمن موسی کمالی سربازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۰۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش مدت خدمت سربازی تایید شد + جزئیات

سخنگوی شورای نگهبان از موافقت این شورا با حکم کاهش مدت سربازی با اصلاحات صورت گرفته از سوی مجلس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، طحان نظیف امروز- شنبه ۲۶ اسفند- در نشست خبری خود در باره طرح کاهش مدت خدمت سربازی اظهار کرد: ما در شورای نگهبان نسبت به این حکم در قانون برنامه در مرحله قبل ابهاماتی داشتیم که با اصلاحاتی که در مجلس صورت گرفت اصل این حکم یعنی حکم کاهش مدت سربازی با اصلاحات صورت گرفته و رعایت ماده ۴ قانون خدمت وظیفه عمومی و در چارچوب تدابیر ستاد کل نیروهای مسلح، خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

کد خبر 736766

دیگر خبرها

  • قانونی برای کاهش سربازی و تعیین تکلیف مشمولان غایب
  • میانگین مدت خدمت سربازی چند ماه می‌شود؟
  • تصمیم نهایی در مورد کاهش خدمت سربازی
  • مصوبه کاهش مدت سربازی تایید شد / جزییات
  • مدت سربازی رسما کاهش یافت
  • مدت سربازی به‌طور رسمی کاهش یافت
  • کاهش مدت خدمت سربازی تایید شد + جزئیات
  • خبر خوش درباره مرخصی عید سربازی
  • تصمیم در مورد کاهش خدمت سربازی نهایی شد
  • وزیر خارجه ایتالیا: اعزام سربازان ناتو به اوکراین به معنی شروع جنگ جهانی سوم است