Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ سیاوش محبی گفت: ترافیک جاده‌های شرق استان تهران با استفاده از جایروپلن از طریق هوایی کنترل می‌شود و گره‌های ترافیکی به همکاران مستقر در جاده ابلاغ شده و آن‌ها برای رفع گره ترافیکی اقدام می‌کنند.

فرمانده پلیس‌راه شرق استان تهران افزود: جایروپلن با ظرفیت دو سرنشین از سوی هواناجا در اختیار ناجای شرق استان تهران قرار گرفته و تا پایان تعطیلات در اختیار ما قرار دارد و در زمان بروز گره‌های ترافیکی جاده‌ای و مأموریت‌ها از آن بهره‌برداری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نیروهای پلیس راه با تمام توان و امکانات از ۲۵ اسفند ۹۷ تا پایان روز ۱۷ فروردین ۹۸ در آماده‌باش کامل هستند.

محبی گفت: مأموران پلیس راه به منظور روان‌سازی ترافیک به‌طور شبانه‌روزی در محورها مستقر هستند.

وی تاکید کرد: پلیس خود را خادم مردم دانسته و تمام سعی و توانش را به کار می‌بندد تا لبخند رضایت را بر لبانمسافران نوروزی، هموطنان و همشهریانش بنشاند.

سرهنگ محبی در پایان به مهمان‌نوازی مردم شهرستان‌های شرق استان تهران نیز اشاره کرد و گفت: مردم این شهرها با رفتار خوب خود باعث شده‌اند، اکثر هموطنانی که این مناطق را برای مسافرت انتخاب کرده‌اند در پایان با خاطره‌ای خوش به شهر و دیار خود برگردند.

ایسنا

انتهای پیام/

20 / 20 کنترل هوایی کنترل هوایی جاده‌های شرق تهران یک فروند جایروپلن ترافیک جاده‌های شرق استان تهران هواناجا سرهنگ سیاوش محبی فرمانده پلیس‌راه شرق استان تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کنترل هوایی یک فروند جایروپلن هواناجا فرمانده پلیس راه شرق استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۰۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت رفت و آمد شبانه در تهران+ اطلاعیه

با توجه به اشغال تهران توسط متفقین در سال‌های جنگ جهانی دوم، رفت و آمد در تهران از ساعت ۲۳ تا ۵ صبح روز بعد بدون مجوز فرمانداری تهران ممنوع بود.

اطلاعیه فرمانداری نظامی تهران در این باره را به نقل از روزنامه اطلاعات ۷ اردی‌بهشت ۱۳۲۳ بخوانید و عکسی از میدان توپخانه در همین سال را تماشا کنید. 

منبع: اطلاعات

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • از خورشید فرار نکنید/ ۴ فایده نور طبیعی که نمی‌دانستید
  • آخرین وضعیت جاده ها | ریزش سنگ در  آزادراه تهران-شمال | جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه شد
  • جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه شد/ریزش سنگ در آزادراه تهران-شمال
  • وضعیت جاده‌ها/ جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه شد
  • جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه شد/ ریزش سنگ در آزادراه تهران - شمال
  • جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه شد/ریزش سنگ در  آزادراه تهران-شمال
  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • محور چالوس یک طرفه شد
  • ممنوعیت رفت و آمد شبانه در تهران+ اطلاعیه
  • فعالیت شبانه‌روزی ۱۷۰۰ نیروی خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی