Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@23:19:48 GMT

شرایط اسکان مسافران بوشهر در شرایط نامساعد جوی مهیاست

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۱۱۲۸

شرایط اسکان مسافران بوشهر در شرایط نامساعد جوی مهیاست

بوشهر- ایرنا- شهردار بندر بوشهر گفت: شرایط مورد نیاز برای اسکان مسافران نوروزی این شهر در صورت بروز شرایط نامساعد جوی پیش بینی شده است.

به گزارش ایرنا، سید نور الدین امیری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این زمینه تمهیدات و پیش بینی های لازم نسبت به اسکان موقت مسافران در مدارس، مساجد، دانشگاه ها و سایر مکان های عمومی انجام شده و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر نامساعد شدن شرایط آب و هوایی بوشهر مسافران و گردشگران نکات ایمنی توصیه شده از سوی همکاران در گروه های سد معبر و پلیس شهربان شهرداری بندر بوشهر را مد نظر قرار داده و از استقرار در نقاط ساحلی و نزدیک به دریا اجتناب کنند.
امیری تاکید کرد: از مهمانان و گردشگران نوروزی شهر بوشهر انتظار است به منظور حفظ زیبایی ساحل و استفاده بهینه و حداکثری از این قابلیت برای عموم مردم از برپایی چادر در ساحل و پارکها خودداری کنند.
شهردار بوشهر گفت: شهروندان و بویژه مسافران در صورت مشاهده هر گونه مشکل و کاستی نظر، انتقاد و پیشنهاد سازنده خود را از سامانه شبانه روزی 137 شهرداری مطرح و پیگیری کنند.
امیری افزود: شرایط نامساعد شهرهای شمال کشور بیانگر افزایش بی سابقه و حضور بیش از پیش میهمانان و گردشگران نوروزی به شهر بوشهر است.
وی یادآور شد: انتظار می رود گردشگران ضمن نگهداری تاسیسات و امکانات نهایت همکاری را با دست اندرکاران ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی داشته باشند.
7212/6045/6047

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مسافر عيد نوروز بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۱۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاد مرحوم هادی نوروزی در بازی پرسپولیس - سپاهان زنده شد +فیلم

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس تهران در دقیقه ۲۴ بازی مقابل سپاهان نام مرحوم هادی نوروزی را فریاد زدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند و الکلاسیکوی فوتبال ایران را در حضور تماشاگران برگزار کرده‌اند که تا دقیقه ۴۴ با تساوی بدون‌گل دنبال می‌شود.

در دقیقه ۲۴ این مسابقه هواداران پرتعداد تیم فوتبال پرسپولیس تهران روی سکوهای ورزشگاه آزادی همانند همه بازی‌های خانگی این تیم طی سال‌های گذشته یک‌صدا نام مرحوم هادی نوروزی را فریاد زده و زنده کردند.

هادی نوروزی که سال‌ها در تیم فوتبال پرسپولیس تهران توپ می‌زد و چندسال پیاپی بازوبند کاپیتانی قرمزهای پایتخت را بر تن می‌کرد نزدیک به ۸ سال است که به دیار باقی شتافته است و هواداران پرسپولیس طی این مدت همواره از وی به نیکی یاد کرده‌اند.

کد خبر 749861

دیگر خبرها

  • یاد مرحوم هادی نوروزی در بازی پرسپولیس - سپاهان زنده شد +فیلم
  • امارات سطح هشدار آب و هوایی خود را مجددا افزایش داد
  • باران شدید در راه است/ تدابیر ویژه برای روزهای پنجشنبه و جمعه
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • وحید امیری در خروجی پرسپولیس+ تیم فصل بعد
  • وحید امیری در لیست خروج تابستانی پرسپولیس
  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند
  • حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • شرایط جدید ورود وسایل نقلیه اتباع خارجی به ایران
  • مسافران تعطیلات آخر هفته مراقب باشند/ بارندگی در این مناطق شدید خواهد بود