Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@15:20:48 GMT

نقشه پلید 2 دختر کرجی برای مردان پولدار + فیلم گفتگو با این 2 دختر

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۱۲۸۵

‍‍‍‍‍‍

حوادث رکنا: مردان شیک پوش با خودروهای لوکس پس از آشنایی با 2 دختر جوان وقتی برای ملاقات پای در یک کافی شاپ گذاشتند نمی دانستند قرار است حساب بانکی آنها از سوی یک باند حرفه ای در استان البرز خالی شود.

حجم ویدیو: 64.28M | مدت زمان ویدیو: 00:09:37

به گزارش گروه حوادث رکنا، سال گذشته ماموران پلیس فتا استان البرز در جریان پرونده کپی کارت های بانکی و برداشت غیرمجاز از حساب چند مرد جوان قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب تیم ویژه ای از ماموران و کارشناسان پلیس فتا برای تحقیقات اطلاعاتی و دستگیری عامل این برداشت های میلیونی وارد عمل شدند.

ماموران در گام نخست به سراغ طعمه های گرفتار شده در این باند رفته و مشخص شد که همگی این مردان ابتدا با 2 دختر جوان که سوار بر خودرو پژو 206 بودند آشنا شده و پس از مدتی در اولین قرار ملاقات با 2 دختر جوان به یک کافی شاپ دعوت شده‌اند.

تیم پلیسی در ادامه تجسس ها متوجه شدند که برداشت های غیرمجاز بعد از مراجعه مردان به این کافی شاپ ها صورت گرفته است و همین سرنخ کافی بود تا تیمی از ماموران با هماهنگی مقام قضایی برای دستگیری افراد داخل کافی شاپ وارد عمل شوند.

ماموران پلیس فتا پس از دستگیری صاحب و کارمندان کافی شاپ پی بردند که دختر جوان که صاحب کافی شاپ است با همدستی یک دختر دیگر با خودروی رییس باند در خیابان ها پرسه زنی کرده و پس از شناسایی و جلب اعتماد مردان پولدار، آنها را به کافی شاپ کشانده و زمانیکه مردان برای پرداخت پول کارت‌های بانکی شان در اختیار صندوق‌دار کافی شاپ قرار می‌دادند در یک با استفاده از دستگاه اسکمیر اقدام به کپی کارت بانکی آنها می کردند.

همین اعترافات کافی بود تا ماموران دختر جوان دیگر را که در این باند فعالیت می‌کرد دستگیر کنند و ماموران با اطلاعات به دست آمده 2 مرد جوان دیگر که 27 و34 ساله هستند را دستگیر کردند.

تجسس از اعضای این باند نشان از آن داشت که این باند حرفه ای از سوی مرد دیگری که 2 سال در این کافی شاپ رفته و آمد داشته تشکیل شده و ابتدا به صورت پنهانی دست به کپی کارت بانکی طعمه هایش در کافی شاپ زده است و پس از مدتی با تهدید صاحب کافی شاپ و وعده های وسوسه انگیز آنها را وارد باندشان کرده و این سرقت های بانکی را انجام داده است.

بنا به این گزارش، تحقیقات برای دستگیری رییس این باند در دستور کار ماموران پلیس فتا استان البرز قرار گرفته است.

فیلم گفتگو با متهامان پرونده را ببینید /

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث فتا مردان حساب بانکی کرج فیلم عکس فیلم ویدیو ها یک زن زندگی دختر زن زنان در خیابان سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۱۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید

محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سود سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آنها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سود سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سود‌ها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • قتل آتشین پدر در خواب با نقشه شیطانی دخترش
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دخترش
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان