Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام رئیس ستاد تحول و نوآوری در آموزش عالی سلامت با بیان اینکه نهایی سازی برنامه‌های تحول در پایان فروردین سال ۹۸ انجام خواهد شد افزود: منتظر شنیدن انتقادات و پیشنهادات از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی هستیم تا نقشه‌ راه سال آتی به وضوح و روشنی ترسیم شود.

به گزارش ایسنا، دکتر سید حسن امامی رضوی قائم مقام رئیس ستاد تحول و نوآوری در آموزش عالی سلامت در جلسه‌ای که به منظور ترسیم نقشه راه بسته‌های تحول در سال ۹۸ بر اساس مرور برنامه‌های سال جاری و استفاده از تجربیات متولیان بسته‌ها، در دانشگاه علوم‌پزشکی مجازی برگزار شد؛ از تفاوت ماهیت اجرایی بسته‌ها سخن گفت و خاطر نشان کرد: برخی بسته‌ها مانند دانشگاه مجازی و اعتبار بخشی، ماهیت اجرایی دارند و به نتایج خوبی رسیده‌اند و بعضی مانند مرجعیت و دانشگاه‌های نسل سوم با ویژگی توسعه‌نگری و آینده‌نگری تدوین شده‌اند و در مرحله‌ی نظریه‌پردازی قرار دارند و لازم است به مرحله اجرا برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر امامی رضوی با بیان اینکه نهایی سازی برنامه‌های تحول در پایان فروردین سال ۹۸ انجام خواهد شد، افزود: منتظر شنیدن انتقادات و پیشنهادات از سوی همکاران در دانشگاه‌های علوم پزشکی هستیم تا نقشه‌ی راه سال آتی به وضوح و روشنی ترسیم شود.

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت، در ادامه دکتر عطاالله پورعباسی دبیر ستاد تحول و نوآوری در آموزش عالی سلامت با ابراز خرسندی از ارسال برش برنامه‌های ملی اقدام سال ۹۸ به مناطق آمایشی در روزهای پایانی بهمن سال جاری گفت: برنامه‌های ملی اقدام، بنای عملیاتی سازی بسته‌های تحول است و امید است با توجه به اهمیت این برنامه‌ها در پیشرفت مقطعی و مستمر فعالیت‌های مناطق آمایشی در سال آینده، مسئولین ذیربط نهایت دقت و توجه را در بررسی این برنامه‌ها اعمال نمایند.

دکتر پورعباسی افزود باقیمانده‌ی برش برنامه‌های ملی اقدام در سالهای ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ به مناطق آمایشی ارسال خواهد شد.

وی با اشاره به بررسی و ارزیابی در راستای استخراج شاخص‌های کمی سیاست‌ها، از ارزیابی برنامه‌های تحول به‌وسیله‌ی شاخص‌های خروجی محور خبر داد و افزود این شاخص‌ها خودارزیابی ندارند و بر اساس شاخص‌های کشوری شکل می‌گیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طرح تحول آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۱۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت آموزش جمع‌آوری و تفکیک پسماند در مدارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، محمدحسین واحدیان با اشاره به شعار هفته سلامت امسال مبنی‌بر «سلامت خانواده با مردمی‌سازی سلامت» افزود: ۱ تا ۷ اردیبهشت هفته سلامت نامگذاری شده است بنابراین تمام تلاش ما این است که با امکانات موجود و اطلاع‌رسانی وسیع، ویژه برنامه‌های این هفته را باشکوه‌تر برگزار کنیم چراکه آگاه‌سازی امروز، تاثیر به‌سزایی در ارتقای سلامت آینده‌سازان کشور دارد.

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون موثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقاء سلامت
  • درخواست رستمی برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ برگزار شد
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود/ ضرورت یکپارچه‌­سازی سامانه­‌های فرهنگی آموزش عالی کشور
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود
  • استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • ضرورت آموزش جمع‌آوری و تفکیک پسماند در مدارس
  • اجرای طرح خانواده سالم در ۳۶۰۰ مرکز بهداشت | خانواده‌ها در این طرح چه آموزش‌هایی می‌بینند؟ | انجام غربالگریِ روان برای متقاضیان
  • دکتر جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است