Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@06:02:10 GMT

۲ کشته و ۱۰ زخمی در سومین روز نوروز ۹۸

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۱۵۵۱

۲ کشته و ۱۰ زخمی در سومین روز نوروز ۹۸

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: طی دو فقره تصادف در سومین روز از عید نوروز، در محورهای مواصلاتی حوزه بلوچستان تاکنون ۲ کشته و ۱۰ زخمی شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمودرضا ناصح در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، افزود: حادثه اول حوالی ساعت 17 و ۲۰ دقیقه روش گذشته در محور ایرانشه-نیکشهر حدفاصل منطقه جاوشیر رخ داد که براثر برخورد خودروی تیبا با یک دستگاه پراید، ۸ نفر از سرنشینان آنان مجروح و به بیمارستان جهت سیر مراحل درمانی انتقال داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد:حادثه دوم نیز در ساعت20 و 4دقیقه در محور ایرانشهر به جلگه رخ داد که براثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ متاسفانه ۲ نفر کشته و ۲ نفر از سرنشینان نیز مجروح و به بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) ایرانشهر منتقل شدند.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای طرح امداد و نجات نوروزی تا پایان دوم فروردین ماه، 119 تصادف در حوزه جنوب استان به ثبت رسیده که بر اثر آنها 168 نفر مجروح شده اند و خوشبختانه فوتی در این تصادفات به ثبت نرسیده است.

وی تاکید کرد: رانندگان و خانواده ها باید در طی سقر قوانین و مقررات و نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد وقوع هیچ گونه حادثه ای نباشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۱۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان

مرتضی روزبه افسرکشیک سازمان آتش نشانی قزوین گفت: ساعت ۲۲ و نوزده دقیقه دیشب در آزادراه قزوین به زنجان، نرسیده به مجتمع رفاهی ترنج تصادف خودرو پژوپارس باکامیون اعلام شد که بلافاصله دوتیم امداد و نجات واطفایی از ایستگاه‌های شماره ۵ پونک و ۹ شهرک دانش رابه محل حادثه اعزام شدند.

روزبه افزود: آتش نشانان راننده فوت شده را از خودرو خارج کردند وتحویل عوامل آرامستان حاضر در محل حادثه دادند.

علت دقیق حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • تعداد شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر رسید
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز