Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حراست شهرداری اصفهان گفت: میزبانی شایسته از گردشگران باعث می‌شود در سال‌های آینده تعداد مسافران بیشتری وارد اصفهان شوند.

رسول امینی در حاشیه بازدید از باغ فدک در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بر اساس شرح وظایف کمیته امنیت و حراست قبل از نوروز از ستادهای هدایت و اسکان و محل‌های اسکان مسافران نوروزی مانند باغ فدک و ورزشگاه‌ها بازدید کردیم تا موارد مورد بررسی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا به امروز مورد خاصی مشاهده و یا گزارش نشده امیداریم بتوانیم میزبان خوبی برای هموطنان‌مان باشیم و خاطره بسیار خوبی را برای آنها ایجاد کنیم تا آنها با تجربه خوب و در کمال صحت و سلامت اصفهان را ترک کنند.

مدیرکل حراست شهرداری اصفهان ادامه داد: همین میزبانی باعث می‌شود رویکرد گردشگران به اصفهان تغییر کند و در سال‌های آینده تعداد مسافران بیشتری وارد اصفهان شوند.

امینی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در باغ فدک تصریح کرد: نقاط ضعف و قوت سال‌های گذشته را بررسی کردیم و سعی در رفع نواقص داشتیم در این راستا در باغ فدک اطراف باغ دریاچه نرده‌کشی شد و سیستم‌های روشنایی کمپینگ گردشگری بهبود پیدا کرد.

وی اضافه کرد: سال گذشته عمده مسافران در باغ فدک متمرکز بودند، امسال با اقدامات صورت گرفته مسافرانی که از سمت جنوب وارد اصفهان می‌شوند، برای اسکان به ورزشگاه ولایت سپاهان‌شهر و برخی خوابگاه‌های دانشجویی در جنوب اصفهان هدایت شدند ضمن اینکه با شهرهای اطراف مانند شاهین‌شهر، نجف آباد و بهارستان نیز هماهنگی‌هایی صورت گرفت که مسافران در آنجا استقرار یابند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ستاد خدمات سفر شهر اصفهان شهر اصفهان شهرداری اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۱۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری عل و فناوری آنا، با حضور رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت معرفی شد.

در حاشیه برگزاری نشست هم‌اندیشی رؤسا واحد‌ها و مراکز آموزشی و مسئولان حراست دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان گیلان که با حضور محمدجواد فرهنگ، رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی در سالن سردار دل‌ها شهید سلیمانی برگزار شد، با حکمی از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، اسماعیل اقدامی با حفظ سمت به عنوان سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت منصوب شد.

اقدامی تجربیات زیادی از جمله رئیس خزانه‌داری دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، معاون توسعه و مدیریت منابع واحد لاهیجان و معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها محور اصلی تعلیم و تربیت اجتماعی هستند
  • خرید بلیط اتوبوس از این به بعد با کدملی امکان پذیر است!
  • افزایش ۲ برابری مسافران متروی اصفهان در روزهای جمعه
  • افزایش ۲ برابری مسافران مترو در روزهای جمعه/ برگزاری کارگاه‌های صنایع دستی در ایستگاه‌ها
  • (ویدئو) یک دختر جواد عزتی را بغل کرد؛ حراست گیر داد
  • درس اخلاق | چرا باید صابر باشیم؟
  • سازمان مردم نهاد در حوزه HSE تشکیل شود/ تصمیم‌گیری‌های ما مسئولیتی بین‌نسلی است
  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • دمای هوای اصفهان تا ۶ درجه کاهش می‌یابد/بارش رگبارهای بهاری