Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@15:11:37 GMT

37 هزار مسافر نوروزی در مدارس لرستان اسکان یافتند

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۲۰۳۵

37 هزار مسافر نوروزی در مدارس لرستان اسکان یافتند

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز تا پایان روز گذشته (شنبه) 37 هزار و 147 نفر در مدارس و اقامتگاه های این نهاد اسکان داده شدند.

رضا زینی وند مقدم روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مدت 10هزار و 137خانوار اسکان در مدارس و اقامتگاه های آموزش و پرورش لرستان را انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: 10هزار نفر در قالب 2هزار و 590 مسافر در سوم فروردین ماه در اقامتگاه های این نهاد (مدارس، خانه های معلم و اردوگاه های دانش آموزی) اسکان داده شدند.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان اضافه کرد: 2 هزار و 100 کلاس درس واقع در 210 مدرسه استان برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده که از این تعداد 50 کلاس ویژه، 750 کلاس درجه ' الف ' و مابقی نوع ' ب ' هستند.
زینی وند مقدم با بیان اینکه نوروز 97 مسافران در 2 هزار کلاس درس اسکان داده شدند، افزود: در این مدت ظرفیت اسکان روزانه 10 هزار نفر بود که برای نوروز سال جاری به 11 هزار نفر افزایش یافت.
وی ادامه داد: همچنین 120 سوئیت در خرم آباد، الیگودرز، دورود و بروجرد آماده شده و اردوگاه دانش آموزی آیت الله کمالوند خرم آباد نیز با 25 سوئیت آماده پذیرش و اسکان مسافران نوروزی است.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: همچنین مجتمع خوابگاهی خیام در خرم آباد متروکه بود که با بهسازی آن امکان اسکان 400 نفر فراهم شد.
زینی وند مقدم تعداد عوامل اجرایی ستاد خدمات نوروزی آموزش و پرورش استان را 500 نفر برشمرد و اظهارداشت: تعداد بسیاری کلاس ها از تاریخ 28 اسفند ماه سال گذشته تا 14 فروردین ماه جاری رزرو شده اند.
وی افزود: سفارش اتاق خانه‌های معلم و اردوگاه‌ها از طریق سایت و یا به صورت تلفنی انجام می شود و اولویت اسکان در مدارس و اماکن آموزش و پرورش با فرهنگیان است.
3210/7273

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي اسكان مسافران نوروزي آموزش و پرورش زيني وند مقدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۲۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع

سید حمید مصطفایی اظهار داشت: امسال تعداد هزار و ۲۱۰ زائر از لرستان عازم سرزمین وحی و حج تمتع خواهند شد.

وی عنوان کرد: این تعداد زائر در قالب هشت کاروان از لرستان به حج تمتع مشرف خواهند شد.

مدیرکل حج و زیارت لرستان، ادامه داد: برنامه‌های متعددی برای آموزش زائران در نظر گرفته شده است و در این راستا همایش متمرکز آموزش زائران شهرستان‌های کوهدشت و خرم‌آباد را تا کنون برگزار کرده‌ایم.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • اعزام ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع
  • همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد
  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه
  • زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها مشخص شد
  • اعلام زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها ؛ روند ثبت نام الکترونیک است
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۴ روز دیگر
  • تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان