Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه خبری مشهور انگلیسی از توطئه کابینه بریتانیا برای برکناری نخست وزیر این کشور خبر داده است. ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، سردبیر ساندی تایمز در اظهاراتی فاش کرده است که ترزا می نخست وزیر انگلیس با یک توطئه تمام عیار از سوی کابینه برای برکناری اش روبرو شده و 11 وزیر کابینه خواستار استعفای وی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتحادیه اروپا با نگرانی خود را برای سقوط دولت ترزا می آماده می‌کندتلاش نهایی «ترزا می» برای گرفتن رأی موافق پارلمان درباره توافق برگزیت

 

سردبیر ساندی تایمز در این باره گفت: یک توطئه تمام عیار و کامل از سوی اعضای کابینه در حال شکل گیری و اجرا است تا نخست وزیر انگلیس از سمتش استعفا کند.

سردبیر ساندی تایمز به نقل از یکی از اعضای کابینه انگلیس افزود: نخست وزیر طی 10 روز آینده از سمتش کناره گیری خواهد کرد. به نظر می رسد دیوید لیدینگتون معاون نخست وزیر جدی ترین گزینه برای جانشینی ترزا می خواهد بود ولی مایکل گووه وزیر محیط زیست یا جرمی هانت وزیر خارجه نیز گزینه های مد نظر برای احراز این سمت هستند.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "انگلیس"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار انگلیس اخبار انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۲۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروی وزیر کابینه جنگی نتانیاهو واژگون شد

به گزارش صدای ایران از فارس، رسانه‌های اسرائیل گزارش داده‌اند خودروی دولتی ایتمار بن‌گویر، وزیر امنیت داخلی اسرائیل تصادف کرده است.


او زخمی شده و به بیمارستان منتقل شده است. فیلمی توسط کاربران در فضای مجازی منتشر شده که ظاهراً واژگون شدن خودروی ایتمار بن‌گویر، وزیر امنیت داخلی اسرائیل را نشان می‌دهد.


گفته می‌شود این اتفاق در شهر «رمله» در مرکز فلسطین اشغالی به وقوع پیوسته است.


برخی از گزارش‌های تأییدنشده وضعیت او را وخیم گزارش کرده‌اند.


بن‌گویر وزیر راست افراطی کابینه جنگی «بنیامین نتانیاهو» است. او از سال ۲۰۲۲ تا کنون وزیر امنیت داخلی سرائیل بوده است.
او رئیس حزب «اُتسما یِهودیت» یا «قدرت یهودی» است که بر پایه ایدئولوژی موسوم به «کاهانیسم» و «عرب‌ستیزی» بنا نهاده شده است.

 
کاهانیسم یک ایدئولوژی صهیونیستی است که معتقد است عرب‌های ساکن فلسطین اشغالی دشمن یهودی‌ها و اسرائیل هستند.

 
کاهانیسم به دنبال تشکیل یک تئوکراسی یهودی در اراضی اشغالی فلسطین بدون حق رأی برای افراد غیریهودی است.


برخی از اظهارات جنجالی بن‌گویر تصویر بهتری از عمق فاشیسم در دیدگاه‌های او را نشان می‌دهد. بن‌گویر به عنوان مثال، اوت سال ۲۰۲۳ گفته بود: «حق من و همسر من و بچه‌های من برای قدم زدن در منطقه یهودا و شومرون (یهودا و سامره) مهم‌تر از حق تردد عرب‌ها است.»


اوایل اکتبر ۲۰۲۳ هم بن‌گویر بعد از دستگیری ۵ یهودی حریدی به دلیل تف کردن به مسیحی‌ها گفت که چنین اقدامی را نمی‌توان مجرمانه تلقی کرد.

 
وی بعد از عملیات «طوفان‌الاقصی» نیز چندین بار از کشتار تمامی ساکنان غزه حمایت کرده؛ از جمله در نوامبر ۲۰۲۳ گفت: وقتی می‌گویند که حماس باید حذف شود منظور این است که همه آنهایی که آواز می‌خوانند، از حماس حمایت می‌کنند و آب‌نبات پخش می‌کنند [هم باید حذف شوند.]همه آنها تروریست هستند.

 
از جمله دیگر اظهارات جنجالی او در ۱ ژانویه بود که گفت که جنگ با حماس فرصتی برای کوچاندن فلسطینی‌ها از غزه است.

دیگر خبرها

  • خودروی وزیر کابینه جنگی نتانیاهو واژگون شد
  • ژنرال انگلیسی: اوکراین با جنگ دشواری مواجه است
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر صهیونیستی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر دارایی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • واکنش انگلیس به کشف گورهای دسته‌جمعی در نوار غزه: تحقیقات اسرائیل کفایت می‌کند
  • بحران ناتمام تل‌آویو
  • پشت پرده مقاومت رئیسی برای عزل وزیر اقتصاد /همین افاضات برای برکناری آقای وزیر کافی نیست؟
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم اسرائیل
  • انگلیس ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده در لهستان مستقر می‌کند
  • استقرار هزاران نظامی و یک جنگنده یوروفایتر تایفون انگلیسی در لهستان