Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:42:24 GMT

۳۲ رئیس دانشگاه و مرکز آموزش عالی حکم انتصاب گرفتند

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۲۳۲۳

۳۲ رئیس دانشگاه و مرکز آموزش عالی حکم انتصاب گرفتند

به گزارش خبرنگار مهر، در سال گذشته از سوی منصور غلامی وزیر علوم حکم ابقاء ۱۳ رئیس دانشگاه از جمله دانشگاه‌های بزرگی چون تهران، صنعتی شریف، اصفهان و کاشان امضا شد.

در این راستا محمدعلی اکبری رئیس دانشگاه ایلام، محمود نیلی رئیس دانشگاه صنعتی همدان، علی اصغر بهشتی رئیس دانشگاه فناوری‌های نوین، هوشنگ طالبی رئیس دانشگاه اصفهان در سمت خود ابقاء شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از سوی وزیر علوم حکم احمد محقر رئیس دانشگاه بجنورد، محمود فتوحی رئیس دانشگاه صنعتی شریف، محمود نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران، خسرو عزیزی رئیس دانشگاه لرستان و عبدالعلی بصیری رئیس دانشگاه دامغان ابقاء شدند.

حسن ولی زاده رئیس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، علی اکبر اختری صنعتی کرمانشاه، ابراهیم اعلمی آل آقا رازی کرمانشاه و عباس زراعت رئیس دانشگاه کاشان نیز از جمله رؤسای دانشگاه‌هایی بودند که حکمشان از سوی غلامی تمدید شد.

حکم انتصاب برای ۳۲ رئیس دانشگاه و مرکز آموزش عالی

در سال ۹۷ از سوی وزیر علوم حکم انتصاب برای ریاست ۳۲ دانشگاه و مرکز آموزش عالی امضا شد.

براین اساس از سوی وزیر علوم حکم انتصاب برای ریاست دانشگاه‌های اردکان، خواهران سمنان، حضرت معصومه (س)، جهرم، صنعتی قم، خوارزمی، صنعتی شهدای هویزه، آیت الله العظمی بروجردی، مرکز آموزش عالی ممسنی، صنعتی سهند، محقق اردبیلی، هنر، علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری امضا شد.

همچنین از سوی وزیر علوم حکم رؤسای دانشگاه‌های صنعتی ارومیه، ولیعصر رفسنجان، دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی داراب، گنبد کاووس، تبریز، مجتمع آموزش عالی زرند، مرکز آموزش عالی کاشمر، سلمان فارسی کازرون، ملایر، سیدجماالدین اسدآبادی، صنعتی شیراز، بناب، کوثر، صنعتی بیرجند، مجتمع آموزش عالی شیروان، کردستان، سیستان و بلوچستان، ولایت، ولی عصر (عج) صادر شد.

در سال گذشته همچنین در جلسه کمیته تعیین رؤسای دانشگاه‌ها شورای عالی انقلاب فرهنگی حکم قطعی برای رؤسای دانشگاه‌های شهرکرد، اردکان، سلمان فارسی کازرون، گنبدکاووس، خوارزمی، تبریز، صنعتی بیرجند، صنعتی ارومیه، کوثر، بناب، ملایر، سیستان و بلوچستان، دانشکده ولی عصر رفسنجان، کردستان، صنعتی شیراز، سیدجمال الدین اسدآبادی، تبریز و حضرت معصومه صادر شد.

انتخاب طهرانچی بر دانشگاه آزاد

در سال گذشته محمدمهدی طهرانچی نیز از سوی هیئت امنای دانشگاه آزاد برای سرپرستی این دانشگاه منصوب شد که در جلسه ۲۷ آبان ماه سال ۹۷ وی از سوی کمیته تعیین رؤسای دانشگاه‌های کشور به عنوان ریاست دانشگاه آزاد انتخاب شد.

کد خبر 4573221 زهرا ساختمانیان

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری منصور غلامی حکم انتصاب دانشگاه تهران دانشگاه کاشان دانشگاه لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۲۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار تیم‌های دائمی اعضای مرکز وکلا در شهرک‌های صنعتی

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه به مناسبت روز کارگر از استقرار تیم‌های دائمی و تخصصی وکلا و کارشناسان این مرکز در شهرک‌های صنعتی خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه به مناسبت روز "کار و کارگر" میز خدمات حقوقی خود را در مسجد حضرت ولی‌عصر(عج) شهرک صنعتی عباس‌آباد تهران برگزار کرد.

در این مراسم که با حضور رئیس، معاونین، وکلا، کارشناسان و کارآموزان مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه برگزار شد، حسن عبدلیان‌پور؛ رئیس مرکز ضمن گرامی‌داشت روز کار و کارگر گفت: کارگران و صنعتگران ستون فقرات اقتصاد کشور هستند و حضور ما در خانه خدا برای خدمت به این عزیزان مایه افتخار است و امیدواریم بتوانیم باری از مشکلات حقوقی این اقشار زحمتکش را به دوش بگیریم.

حضور در مسجد الگوی مرکز وکلا برای "مردمی‌سازی قوه قضاییه"

وی در ادامه گفت: چندین سال است که رهبرمعظم انقلاب نام سال ها را برپایه اقتصاد و تولید قرار می‌دهند و این نشان از اهمیت و نقش کارگران و کارفرمایان و صنعتگران در تحقق این نامگذاری‌هاست و به تعبیر ایشان اگر حال کارگران خوب باشد، حال کشور خوب است.

لذا ما نیز در مرکز وکلا به عنوان خدمتگذاران مردم به دنبال ادای سهم خود در تحقق شعار سال هستیم و بر اساس رسالتی که داریم و همسو با تأکیدات رئیس قوه قضاییه، به دنبال خدمت مؤثر به مردم هستیم. چرا که این هدف والا و مقدس پایه و اساس منویات رهبری و مورد پیگیری شخص ریاست قوه است.

همچنین عبدلیان‌پور پس از برگزاری میز خدمت در جمع حاضران بیان کرد: ما امروز با تیمی در حوزه حقوق عامه و وکالت تخصصی حضور پیدا کردیم، مشکلات صنعتگران و کارگران را شنیدیم و مطالب تخصصی مطرح شد و کمیسیون‌هایی را به صورت تخصصی ایجاد کردیم تا مشکلات مراجعین حل شود.

رئیس مرکز وکلا در ادامه گفت: ما در این روز گرامی استقرار یک پایگاه حقوقی ثابت و دائمی را در شهرک صنعتی عباس‌آباد به عنوان بزرگ‌ترین شهرک صنعتی فعال کشور، بنا می‌گذاریم تا در حوزه‌های تخصصی همچون مشکلات فی مابین کارگر و کارفرما، مسائل بیمه‌ای، پرونده‌های مالیاتی، قراردادهای تخصصی و صنعتی و آنچه مورد نیاز صنعتگران و کارگران است، خدمات مورد نیاز و در شأن این عزیزان را ارائه دهیم.

وی افزود: این موضوع را به طور جدی و شخصاً پیگیری خواهم کرد و این آمادگی را داریم تا با صنعتگران عزیز جلسات تخصصی برگزار کنیم و به صورت یک تفاهم یا توافقنامه کار را دنبال کنیم تا خروجی آن مؤثر و ملموس باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعیت لایحه بودجه حوزه آموزش عالی، تحقیقات و فناوری
  • استقرار تیم‌های دائمی اعضای مرکز وکلا در شهرک‌های صنعتی
  • نامه سرگشاده رئیس دانشگاه رازی خطاب به رؤسای دانشگاه‌های آمریکا
  • تغییر رئیس مرکز آمار ایران
  • همسر ابراهیم رئیسی و انسیه خرعلی از یکجا پُست جدید گرفتند
  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
  • حضور ۷۵ دانشگاه ایرانی در میان برترین های آسیا در رتبه‌بندی تایمز
  • ۷۳ دانشگاه ایرانی جز برترین‌های دانشگاه‌های آسیا
  • ۱۲ حکم رئیس دانشگاه تهران برای بزرگداشت سنت دانشگاهی ایران صادر شد
  • برگزاری بیست و دومین نشست شورای عالی اتحادیه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ساحلی و دریایی