Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@01:28:51 GMT

نام انصاری‌فرد در لیست خروج ناتینگهام فارست

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۲۴۵۴

نام انصاری‌فرد در لیست خروج ناتینگهام فارست

یک رسانه انگلیسی فهرستی از پنج بازیکن ترک‌کننده تیم ناتینگهام فارست در تابستان سال جاری میلادی منتشر کرد که نام کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی نیز در آن دیده می‌شود.

به گزارش مشرق، سایت انگلیسی HITC در مطلبی به قلم گیوسپ لابلارت با تیتر «پنج بازیکنی که می‌توانند ناتینگهام فارست را تابستان سال جاری میلادی ترک کنند»، نوشت: استفان هندرسون، جان رافائل، جیمی وارد، لیام بریدکوت و کریم انصاری‌فرد؛ پنج بازیکنی هستند که با وجود داشتن قرارداد تابستان سال جاری میلادی ناتینگهام فارست را به مقصد دیگر تیم‌های انگلیسی یا خارجی ترک خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این مطلب رسانه انگلیسی با اشاره به کریم انصاری‌فرد آمده است: این مهاجم ایرانی براساس گزارش رسانه‌های یونانی از جمله SDNA به سوپرلیگ فوتبال این کشور باز خواهد گشت.

کریم انصاری‌فرد سابقه بازی در تیم‌های یونانی پانیونیوس و المپیاکوس را دارد.

 

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: عید کجا برویم گام دوم انقلاب وعده های روحانی سیل گلستان چمپیون شیپ کریم انصاری فرد لیگ یونان ناتینگهام فارست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۲۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه پرسپولیس درباره لیست مازاد و تغییرات در تیم

باشگاه پرسپولیس در مطلبی نوشت: به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند؛ اصولا وجود چنین لیستی در این مقطع از رقابت‌ها منطقی نیست و در جریان جلسات مدیرعامل و سرمربی تیم نیز صحبتی به میان نیامده است.

همچنین همان‌طور که هواداران و فعالان رسانه‌ای اطلاع دارند، در روزهای جاری، نقل و انتقالات مالکیتی باشگاه جریان دارد و این مساله سیاست‌ها و امکانات مالی باشگاه در فصل نقل و انتقالات را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

همچنین هیچگونه پیشنهادی از باشگاه‌های داخلی یا خارجی به باشگاه داده نشده و تمام این اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم در‌ این شرایط حساس رقابت‌های لیگ و جام حذفی است. در چنین فضایی شاهد هستیم که هر روز یک داستان جدید برای پرسپولیس ایجاد می‌شود.

یک روز هجمه تمدید قرارداد به راه می‌اندازند و روز دیگر درباره لیست مازاد و موارد مشابه سخن به میان می‌آید.

از نظر باشگاه پرسپولیس، این جریان‌سازی‌ها حداقل دو هدف را دنبال می‌کند. یکی بر هم زدن تمرکز و آرامش باشگاه و اعضای تیم و دیگری منحرف کردن توجه افکار عمومی و رسانه‌ها از اتفاقات و اقدامات غیرمتعارف دیگر.

امیدواریم رسانه‌های محترم در جریان انتشار اخباری که منابع خاص در اختیار ایشان قرار می‌دهند، هم به صحت خبر و هم به جهات مختلف آن توجه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ژنرال انگلیسی: اوکراین با جنگ دشواری مواجه است
  • در انتظار وقوع یک انقلاب در خط میانی یوونتوس؛ چه کسانی می‌روند؟
  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • خروج مستشاران ایران از سوریه از سوی یک مقام محور مقاومت تکذیب شد
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه
  • واکنش باشگاه پرسپولیس درباره لیست مازاد و تغییرات در تیم
  • مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏
  • دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
  • رشد ۱۰ درصدی صادرات ایران به چین از ابتدای ۲۰۲۴
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید