Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@01:15:53 GMT

AFC، اماراتی‌ها را نقره‌داغ کرد

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۲۴۷۰

AFC، اماراتی‌ها را نقره‌داغ کرد

  AFC، اماراتی‌ها را نقره‌داغ کردکنفدراسیون فوتبال آسیا اماراتی‌ها را به‌خاطر رفتار‌های حاشیه‌ساز در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ نقره‌داغ کرد.

به گزارش ایسنا، جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ به میزبانی امارات متحده عربی برگزار شد و تیم ملی فوتبال قطر توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

در دیدار نیمه‌نهایی، هواداران اماراتی حاشیه‌ساز شدند و به هنگام پخش سرود قطر سکوت نکردند و به سوی بازیکنان قطر هم اشیایی پرتاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کنفدراسیون فوتبال آسیا به این اقدام اماراتی‌ها واکنش نشان داد. AFC امروز (شنبه، ۳ فروردین) امارات را ۱۵۰ هزار دلار جریمه کرد و علاوه‌بر این یک بازی رسمی این تیم هم بدون هوادار برگزار خواهد شد تا پاسخ تندی به حاشیه‌سازی اماراتی‌ها داده شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: ای اف سی امارات قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۲۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد

سایت فوتی رنکینگ سهمیه ایران را در مسابقات باشگاهی ۲۰۲۴-۲۰۲۵ آسیا را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، سایت فوتی رنکینگز امروز (جمعه) در آخرین بروز رسانی رده بندی لیگ های فوتبال آسیا سهمیه ایران را در فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۶ را اعلام کرد.

بر اساس اعلام این رسانه موثق در حوزه فوتبال آسیا، عربستان و ژاپن ۳ سهمیه مستقیم در فرمت جدید لیگ قهرمانان یعنی در لیگ نخبگان و یک سهمیه در لیگ پلی آف لیگ نخبگان خواهند داشت.

کره جنوبی، امارات، قطر و چین هم ۲ سهمیه مستقیم در لیگ نخبگان و یک سهمیه پلی آف لیگ نخبگان خواهند داشت.

سهمیه کشورمان بر اساس اعلام این رسانه، ۱+۲ خواهد شد یعنی یک سهمیه مستقیم به لیگ نخبگان راه می یابد و یک سهمیه به پلی آف لیگ نخبگان می رود و یک سهمیه به صورت مستقیم در لیگ درجه دوم لیگ قهرمانان بازی می کند.

پیش از این گفته شد فدراسیون فوتبال ایران تصمیم گرفته، قهرمان لیگ برتر را سهمیه مستقیم لیگ نخبگان قرار دهد و تیم دوم لیگ را به پلی آف لیگ نخبگان بفرستند و قهرمان جام حذفی هم راهی لیگ درجه دوم لیگ قهرمانان می شود.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • پرویز مظلومی: با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • العین -یوکوهاما، آماده برای جنگ بر سر جام نقره‌ای
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • شمس آذر نقره داغ شد
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد