Web Analytics Made Easy - Statcounter

عالی‌زاده با بیان اینکه ۴۵ درصد از گروههای بسیج جامع پزشکی در ایام نوروز ۹۸ به ارایه خدمات پزشکی می پردازند، گفت: ۲ هزار پزشک در نوروز ۹۸ در مناطق محروم کشور خدمات پزشکی ارایه می دهند.

«رضا عالی‌زاده»، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد برنامه های بسیج جامعه پزشکی در ایام نوروز گفت: اعضای بسیج جامعه پزشکی در ایام نوروز در برخی از استانها در حال خدمات رسانی به مردم و همین طور به مسافران نوروزی هستند، این خدمات در مناطق مختلف کشور از جمله مناطق گردشگری کشور به هموطنان ارایه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی افزود: خدمات بسیج جامعه پزشکی در ایام نوروز در مناطق جنوب، شمال، غرب و مشهد مقدس و سایر شهرهای زیارتی مانند قم و شیراز ارایه می شود.

 

وی با اشاره به اردوهای راهیان نور در اسفند سال ۹۷ و فروردین سال جدید اظهار کرد: بسیج جامعه پزشکی تیم های درمانی در استان خوزستان با همکاری بسیج جامعه پزشکی فارس، اصفهان و سایر استانهای فعال در درمانگاههای ثابت خدمات پرشکی ارایه می دهد و به همراه کاروان های راهیان نور نیز «پزشک همراه» به همراه کاروان های راهیان نور اعزام می کند.

 

عالی زاده ادامه داد: در حال حاضر چند اکیپ از راهیان نور از سوی وزارات بهداشت اعزام شدند که بسیج جامعه پزشکی اکیپ کامل درمانی همراه این کاروانها اعزام کرده است.

 

وی با اشاره به اجرای طرح شهید رهنمون در ایام عید به مدت یک سال و نیم تصریح کرد: بسیج جامعه پزشکی در کل کشور 518 تیم پزشکی دارد که هریک از این تیم ها در طی سال در یکی از مناطق محروم کشور حضور دارند که 17 روز ایام نوروز نیز جزئی از روزهای حضور برخی از تیم های بسیج جامعه پزشکی است.

 

عالی زاده گفت: در حدود 330 پزشک همراه در کاروانهای راهیان  نور به عنوان پزشک همراه از سوی بسیج جامعه پزشکی حضور دارند.

 

وی تصریح کرد: بسیج جامعه پزشکی در مناطق گردشگری کشور مانند کیش و قشم نیز در درمانگاههای پزشکی خدمات پزشکی ارایه می دهد.

 

مدیر امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی تصریح کرد: ۴۵ درصد (518 تیم بسیج جامع پزشکی) از تیم های طرح پزشکی شهید رهنمون در مناطق محروم کشور در مناطق مختلف کشور خدمات پزشکی ارایه می دهند که قریب به 2 هزار نفر در قالب اکیپ های 5 نفر در ایام تعطیلات نوروز ۹۸ در مناطق محروم خدمات مختلف پزشکی ارایه می دهند./

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سیل خبرگزاری شبستان بارندگی و سیلاب گلستان اعتکاف مراسم اعتکاف سیلاب خسارات سیل گلستان خسارت سیلاب پزشکی و بهداشتی خدمات مناطق محروم بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۲۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ همکاران پر تلاش مجموعه بهداشت با پای پیاده و حمل لوازم مورد نیاز در کوهپایه ها و دره های بسیار صعب العبور ، جلوه های زیبایی از ایثار و ازخودگذشتگی در راه سلامتی جامعه را به نمایش گذاشتند.

غربالگری دیابت و فشارخون ، ویزیت سالمندان ناتوان در منزل به همراه توزیع دارو ، مراقبت زنان باردار، شناسایی موارد جدید مبتلا به دیابت و ارجاع بیماران از جمله خدمات ارائه شده می باشد.

دیگر خبرها

  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال