Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول گروه جهادی دامپزشکی شهید مجتهدزاده بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران از برگزاری نهمین اردوی جهادی دامپزشکی این دانشگاه خبر داد.



احسان عزیزی‌پور، مسئول گروه جهادی دامپزشکی شهید مجتهدزاده بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: در واپسین روز‌های سال ۹۷ توفیق برگزاری نهمین اردوی جهادی دامپزشکی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز را داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این اردو با همکاری جهادگران گروه جهادی ثامن الائمه شهرستان اهواز برگزار شد.

عزیزی پور افزود: این دوره به مدت یک شبانه روز در روستای شیربسه واقع در بخش سوسن شرقی از توابع شهرستان ایذه و در ارتفاع ۲۸۰۰ متری از سطح دریا برگزار شد. بخش سوسن شرقی یکی از مناطق پنج گانه استان خوزستان است که به عنوان مناطق بسیار محروم شناسایی و به عنوان منطقه‌ی هدف زیر نظر قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قرار گرفته و گروه‌های جهادی مختلف نیز در بخش‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی و اخیرا دامپزشکی در منطقه حضور پیدا کرده اند.

وی ادامه داد: خدمات دامپزشکی که به روستاییان و عشایر این منطقه ارائه شد، شامل مشاوره‌های درمانی، آموزش‌های پیشگیری، توصیه‌های مدیریت بهداشتی، ویزیت و درمان دام‌های بیمار بود.

مسئول گروه جهادی دامپزشکی شهید مجتهدزاده بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز اضافه کرد: گروه جهادی دامپزشکی شهید مجتهد زاده زیر نظر بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز از بهمن ماه سال ۹۶ کار خود را آغاز کرده و در این مدتِ بیش از یکسال، در مناطق مختلفی از استان از جمله روستای‌های مناطق محروم سوسنگرد، اهواز، صیدون باغملک، اروندکنار، ملاثانی حضور پیدا کرده است. گروه متشکل از فارغ التحصیلان، دانشجویان دوره‌های دکترای تخصصی و دانشجویان دوره سال آخر (دوره کارورزی) دکترای عمومی دامپزشکی می‌باشد.
هدف از تشکیل و برگزاری گروه جهادی دامپزشکی، انجام مسئولیت قشر دانشجو و نخبه نسبت به مسائل و مشکلات موجود پیرامونی و تلاش برای رشد عزت نفس و خودسازی و همچنین خدمتی هرچند اندک در راستای محرومیت زدایی و ادای دین به هموطنان ساکن مناطق محروم و به خصوص روستاییان و قشر آسیب پذیر که ذخایر این انقلاب و، ولی نعمتان واقعی ایران اسلامی هستند، است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: گروه جهادی دامپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۲۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه‌های جهادی تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند

رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات گفت: گروه‌های جهادی با استفاده از ظرفیت درون سازمانی و بومی سازی توانسته‌اند با محققین و اندیشمندان و جوانان ایرانی تحریم‌ها را بی‌اثر سازند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حمیدرضا الله‌بداشتی رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات ظهر امروز در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی به مناسبت روز کارگر با اشاره به اینکه اگر فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی و فعل توانستیم را به درستی صرف کنیم ما می توانیم بر تمام مشکلات کشور فائق شویم، اظهار داشت: ما از تمام کارگرانی که به صورت شبانه روزی تلاش مجاهدانه انجام می‌دهند تشکر کرده و آنها را رکن اصلی اقتصاد کشور می دانیم.

رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور ادامه داد:  جوانان ما، در گروه‌های جهادی با استفاده از ظرفیت درون سازمانی و بومی سازی توانسته‌اند با محققین و اندیشمندان و جوانان ایرانی تحریم‌ها را بی‌اثر سازند.

الله‌بداشتی با  بیان اینکه تلاش  مجاهدانه سبب موفقیت می شود، افزود : امروز تفکر است که می تواند تشکر را هدایت کند و این  تفکر امروز کارساز شده است.

 وی با اشاره به اینکه امروز ما در کنارهم باید راهبرد سال را عملیاتی کنیم، خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با کارگران تکلیف را بر مدیران کشور تمام کرد، امنیت شغلی به عنوان  فصل‌الخطاب این فرمایشات بوده است.

رئیس سازمان کارگری و کارخانجات کشور با توجه به اینکه توجه به کارگر به جهت اینکه ستون فقرات کشورند حائز اهمیت است، بیان کرد: امروز دست بر زانوهای خود گذاشته و ایستاده‌ایم و به دنیا فریاد می‌زنیم که ما می‌توانیم و در صنعت موشکی موفقیت داشته‌ایم به جهت شهید تهرانی مقدم و شهید حاج فاسم سلیمانی‌ها و دیگر شهدا را تقدیم کرده‌ایم.

 وی با بیان اینکه صنعت نیازمند خون دادن  و ابرو دادن دارد،گفت: حال کارگران باید بهتر شود البته مشکلاتی وجود دارد که باید با کمک مسئولین و خود مردم و کارگران این مشکلات برطرف شود.

الله‌بداشتی با اشاره به اینکه  با تمام دشمنی‌هایی کشورهای ظالم در برابر ما انجام داده‌اند با تمام قوا ایستاده‌ایم، افزود: جوانانی که با تفکر بسیجی و جهادی  خطوطی را که دشمن فکر نمی‌کرد هرگز  بتواند به تولید بینجامد جاری و تکمیل کرده‌ایم.

وی با توجه به اینکه هر زمان که متخصصین و‌متعهدین  پای کار آمدند ما توانستیم و کیانی که کشور خود را رها کردند و به دشمن پناه بردند قطعا زیان‌دیدگان هستند، بیان کرد: سپاه و بسیج در تمام تنگناها کنار مردم ماندند مانند زمان کرونا و سیل‌زدگی و حوادث طبیعی ما ماندیم و با تمام عشق به مردم کشور خود کمک کرده و خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایجاد اشتغال برای ۲۵۶۰ نفر توسط بسیج سازندگی گیلان
  • گروه‌های جهادی تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • دو عضو هیات ‌علمی‌ دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع استادان نمونه کشوری
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • مطالعه استفاده از نانوذرات در درمان سرطان ریه در مرکز لیزر و پلاسمای اهواز
  • سرآمدان آموزشی ‌دانشگاه‌ شهید چمران اهواز تجلیل می‌شوند
  • مایه کوبی ۲۶ هزار رأس دام سبک در منطقه بارز و شوارز
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد