Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@03:24:16 GMT

خشم گوترش از کشته شدن 134 غیر نظامی در مالی

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۲۹۳۲

خشم گوترش از کشته شدن 134 غیر نظامی در مالی

دبیر کل سازمان ملل از شنیدن گزارشات دال بر این که دست کم 134 غیر نظامی در حمله‌ای به یکی از روستاهای کشور مالی کشته شده‌اند، ابراز خشم و عصبانیت کرده است.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، فرهان حق ، سخنگوی دبیر کل سازمان ملل در بیانیه‌ای گفت‌: آنتونیو گوترش ، دبیر کل این سازمان از شنیدن گزارشات درباره کشته شدن دست کم 134 غیر نظامی از جمله زنان و کودکان و زخمی شدن 55 تن دیگر در حمله‌ای به یکی از روستاهای مالی، بسیار شوکه و عصبانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حمله صبح روز شنبه در روستای اوگوساگو در مرکز کشور مالی صورت گرفت.

دبیر کل سازمان ملل از مقامات مالی خواسته است تا فورا تحقیقاتی را در خصوص این حمله آغاز و تلاش ها را برای برقراری ثبات در مرکز مالی دو برابر کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۲۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از تصادف خودروی پژو پارس با کامیون در آزادراه قزوین-زنجان و کشته شدن راننده پژو پارس خبر داد.

حمیدرضا ململی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از تصادف پژو پارس با کامیون خبر داد و اظهار کرد: راننده خودرو سواری پژو پارس در این حادثه جان باخت.

وی افزود: ساعت ۲۲:۱۹ دقیقه چهارشنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ حادثه تصادف در مسیر اتوبان قزوین به زنجان، نرسیده به مجتمع رفاهی ترنج را به سامانه ۱۲۵ اعلام و ستاد فرماندهی این سازمان، بلافاصله دو تیم امداد و نجات و اطفا را از ایستگاه‌های شماره پنج پونک و ۹ شهرک دانش به محل حادثه اعزام کرد.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ادامه داد: آتش‌نشانان در بدو ورود با کمک تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش دادند، راننده که فوت کرده بود را از خودرو خارج کردند و تحویل عوامل آرامستان حاضر در محل حادثه دادند.

ململی با بیان اینکه علت دقیق حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه قزوین در دست بررسی است، به رانندگان توصیه کرد به هنگام خستگی و خواب آلودگی از رانندگی خودداری کنند.

کد خبر 747713

دیگر خبرها

  • کشته شدن ۲ نفر از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله اسرائیل
  • نیویورک تایمز: ارتش اسرائیل به عمد امدادگران را هدف قرار می‌دهد
  • کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • ببینید | بازدید دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران از نمایشگاه محصولات نظامی روسیه
  • انتقاد سناتور سندرز در سنای آمریکا علیه کمک مالی به تل آویو
  • آمریکا به کمک‌های نظامی و مالی از «رژیم آپارتاید» پایان دهد
  • حزب الله شعاع حملات خود را به عمق اسراییل گسترش داد
  • درخواست توقف کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی