Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی اکبری از اعزام تیم‌های مجهز امدادی و ارسال چند تن مواد غذایی برای کمک به سیل زدگان استان گلستان خبر داد و افزود: در پی وقوع سیلاب ویرانگر در استان گلستان و بروز مشکلات عدیده برای شمار کثیری از شهروندان این استان، تیم‌های امداد و نجات هلال احمر مازندران به همراه چند تن مواد غذایی برای کمک به متاثرین از سیلاب به استان گلستان اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبری گفت: تاکنون ۱۱ تیم مجهز امدادی متشکل از ۴۴ نفر نجاتگر و نیروی عملیاتی به همراه تجهیزات موردنیاز نظیر ۱۸ دستگاه موتور پمپ لجن کش، دو دستگاه قایق نجات ،۸ دستگاه خودروی عملیاتی و ۷ دستگاه خودروی سنگین به استان گلستان اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران همچنین گفت: به منظور کمک به معیشت و تغذیه هموطنان سیل زده نیز تاکنون هشت هزار کیلو برنج ،۱۶۰۰ بطری روغن و ۸۰۰ بسته مواد غذایی به این استان ارسال شد که این روند در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت.

کد خبر 4574630

منبع: مهر

کلیدواژه: مجتبی اکبری هلال احمر مازندران سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۳۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام یک کاروان ۸۵ نفره از گلستان به سفر حج عمره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیر کل حج و زیارت استان اعلام کرد: پس از ۹ سال وقفه اعزام کارون‌های حج عمره از ایران به عربستان از سر گرفته شد که امسال سهم گلستان یک کاروان ۸۵ نفره است.
سید علی میرقاسم پور گفت: اعزام این کاروان روز دهم اردیبهشت ماه انجام می‌شود و زائران از فرودگاه ساری خواهد بود.
میرقاسم پور افزود: کاروان اعزامی عمره از گلستان ترکیبی و شامل زائران شیعه و اهل سنت است.

دیگر خبرها

  • استفاده از ظروف چدنی برای این افراد مشکل‌ساز می‌شود
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • معدوم سازی ۲۸ تن مواد غذایی فاسد در کبودراهنگ
  • سازماندهی بیش از ۴۰۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با سیل در یزد
  • مواد غذایی ضد التهاب
  • ایران به جایگاه خود در کدکس کشاورزی باز می گردد
  • آب نمی‌خورید؟؛ این ۸ سبزی را بخورید
  •  انواع ظروف یکبار مصرف درب دار پلاستیکی در آرمانی 724
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • اعزام یک کاروان ۸۵ نفره از گلستان به سفر حج عمره