Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@10:48:47 GMT

خسارت 85 میلیارد تومانی بارندگی به شهرستان سوادکوه

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۳۲۵۱

خسارت 85 میلیارد تومانی بارندگی به شهرستان سوادکوه

به گزارش خبرنگار ایرنا ، بارش شدید باران که از عصر روز یک شنبه( 26 اسفندماه سال گذشته ) در مازندران شروع شد و تا ظهر چهارشنبه قبل از سال جدید ادامه داشت، باعث بروز خسارت هایی به بخش های مختلف در مازندران از جمله شهرستان سوادکوه شد.
کیان الهی روز یک شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود: این آسیب مربوط به بخش های مختلف زیربنایی، تاسیسات برق رسانی، راه های ارتباطی، کشاورزی، منابع طبیعی، بنیاد مسکن و شهرداری ها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی بارش شدید باران بیشترین خسارت را به بخش راه در شهرستان سوادکوه وارد کرده است.
مدیر امور توزیع برق شهرستان سوادکوه نیز میزان خسارت اولیه به تجهیزات برق رسانی در این شهرستان را بیش از یک میلیارد و 100 میلیون تومان اعلام کرد.
محمد ابراهیم شجاعی با اعلام اینکه هنوز برآورد خسارت به تجهیزات برق رسانی در بالادست شهرستان سوادکوه انجام نشده است ، گفت که برآورد می شود تا بیش از یک میلیارد و 500 میلیون تومان به تجهیزات برق رسانی در این شهرستان خسارت وارد شود .
وی از جمله خسارت های وارده به بخش های برق را پارگی سیم ، رانش زمین و سقوط ترانس اعلام کرد .
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه هم میزان خسارت اولیه به این بخش را بیش از چهار میلیارد و 400 میلیون تومان اعلام کرد .
محمد اسماعیلی با اعلام اینکه بیشترین خسارت در زمین های کشاورزی، جاده بین مزارع و کانال های آبیاری بوده است، گفت که شدت بارندگی همچنین به باغها و مزارع اعم از گندم ، کلزا و جو هم خسارت وارد کرده است .
وی میران خسارت به دام در این شهرستان را تلف شدن پنج راس دام اعلام کرد .
7334/1899
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 برق جهاد کشاورزی شهرداری کشاورزی منابع طبیعی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۳۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه

سرهنگ سعید مهدوی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه گفت: ماموران گشت انتظامی این فرماندهی در حین گشت زنی به فردی که با اسب در حال حمل چوب در محدوده یکی از مناطق جنگلی این شهرستان بود مشکوک شدند.

او افزود: ماموران متهم را دستگیر و در بازرسی از مجل دپوی چوب توسط نامبرده ۳ تن چوب جنگلی که بصورت غیر مجاز از جنگل‌های این شهرستان برداشت کرده بود کشف کردند.

سرهنگ مهدوی گفت: چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه در پایان از عزم راسخ پلیس برای برخورد با پدیده قاچاق کالا خبرداد و به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا، مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • خسارت سیلاب به خط انتقال آب ۳ روستای دزفول
  • خسارت بارش اخیر به ۹۰ درصد راه های عشایری گچساران
  • گزارش تسنیم از آخرین وضعیت آبگرفتگی در دزفول
  • خسارت‌دیدگان خواستار نقشه‌برداری پلاک به پلاک هستند/ آواربرداری پس از تعیین حدود اربعه
  • آواربرداری پس از نقشه‌برداری از خانه‌های آتش‌گرفته / ضرورت تسریع خدمات‌رسانی
  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه
  • دریافت نشدن خسارت از بارندگی‌های اخیر در خوزستان
  • کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه
  • رشد نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد | خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه
  • افزایش نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد/ خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه