Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-27@00:31:40 GMT

هزینه انتقال خودرو به قشم چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۳۳۲۳

هزینه انتقال خودرو به قشم چقدر است؟

برای سفر زمینی به جزیره قشم باید خودرو سواری شخصی را در لندینگ کرافت قرار داد و هزینه‌ای حدود 75 هزار تومان برای آن در نظر گرفت.

به گزارش صدای ایران از ایسنا، یکی از مقاصد گردشگردی در ایام تعطیلات نوروز جزیره قشم است که اگر قرار باشد به صورت زمینی به این جزیره ورود کنید باید به بندر پل و اسکله پهل رفته و از آنجا با لندینگ کرافت به جزیره قشم وارد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بررسی‌ها نشان از آن دارد هزینه سفر با لندینگ کرافت که خودرو شخصی را از بندر پل تا بندر لافت حمل می‌کند، حدود 75 هزار تومان است و هزینه خروج از قشم و بازگشت به بندر پل نیز حدود 50 درصد هزینه ورود به قشم است.

طبق اطلاعات به دست آمده 43 هزار و 890 تومان برای منطقه آزاد قشم، 22 هزار و 500 تومان برای تعاونی دریایی فتح، 3,000 تومان برای دهیاری پهل ، 2,000 تومان برای شرکت تعاونی گمرک ایران، 2,000 تومان بیمه و خدمات و 1,500 تومان برای شورای اسلامی شهرستان در نظر گرفته گرفته شده که مجموع این هزینه‌ها 74 هزار و 890 تومان می‌شود.

بر اساس این گزارش در روزهای منتهی به عید نوروز 1396 هزینه ورود به جزیره قشم به وسیله جابجایی لندینگ کرافت حدود 35 هزار تومان بود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: خودرو قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۳۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی لامرد هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به سه دستگاه وانت آریسان حامل کالا مشکوک و پس از دستور ایست رانندگان اقدام به فرار کردند.
یوسف ملک زاده افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ، ماموران انتظامی  هر سه خودرو را متوقف کردند.
وی بیان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقهف ۲ نفر از رانندگان متواری شدند و یک نفر دستگیر شد و ماموران در بازرسی از این خودرو‌ها ۱۱ هزار و ۲۰۸ بسته تنباکو خارجی قاچاق را کشف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان  فارس گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۲۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.
شهرستان لامرد در جنوب فارس و در فاصله ۳۶۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها
  • هشدار مقام آلمانی درباره خطر عملیات لیتوانی برای بودجه ارتش
  • هشدار رادان به رؤسای پلیس: در توقیف خودرو بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • عملیات دائمی در لیتوانی پروژه‌ای هزینه‌بر برای ارتش آلمان
  • کشف ۷۵ کیلومتر لوله انتقال سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب
  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی
  • افزایش سال گارانتی خودرو‌ها برای مردم هزینه دارد؟