Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری، اقبال عباسی در سومین روز از تعطیلات نوروزی در بازدید از روند فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان فارسان، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی در شرایط مطلوبی قرار دارد.  وی با اشاره به روند مطلوب خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی، افزود: منطقه ویژه گردشگری تاریخی پیرغار در روستای ده‌چشمه باید خدمات قابل ملاحظه‌ای را به مسافران و گردشگران نوروزی ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
عباسی بیان کرد: براساس نظر مسئولان اجرایی، مشکلاتی در زیرساخت‌های این منطقه وجود دارد که تلاش می‌شود تا در طول سال این مشکلات در نشست‌های کارشناسی بررسی و راهکارهای رفع آن اجرایی شود. 
رئیس ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی استان همچنین در بازدید از بیمارستان سیدالشهداء (ع) فارسان، بیان کرد: ارتقای کمی و کیفی وضعیت بیمارستانی در استان جزء برنامه‌های اولویت‌دار مسئولان ارشد قرار دارد. 
وی گفت: گرچه نیروی انسانی کادر در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی استان برای ارائه خدمت به بیماران تلاش قابل توجهی انجام می‌دهند. 
استاندار همچنین در بازدید از روند فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی چهارمحال و بختیاری مستقر در شهرستان فارسان، تاکید کرد: غرفه‌های متعدد این ستاد شامل جوانان جمعیت هلال احمر، نیروی انتظامی، پلیس راهنمایی و رانندگی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اورژانس، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و آموزش و پرورش، خدمات مطلوب و قابل ملاحظه‌ای را به گردشگران ورودی به شهرستان ارائه می‌دهند. 
وی افزود: تامین زیرساخت‌های گردشگری می‌تواند در جذب توریست‌های داخلی و خارجی و به دنبال آن افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی تاثیرگذار باشد. 
عباسی گفت: برای تحقق این هدف برنامه‌ریزی در راستای اجرای طرح جامع گردشگری استان در دستور کار قرار گرفته است. 
وی بیان کرد: قرار گرفتن چهارمحال و بختیاری میان دو استان صنعتی اصفهان و خوزستان و گذر محور ارتباطی فلات مرکزی به بنادر جنوب غرب و جنوب ایران از این استان، زمینه‌ساز پذیرش و میزبانی از مسافران نوروزی سایر استان‌ها خواهد بود. 
استاندار در ادامه از پایگاه‌های خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در شهر باباحیدر و جونقان از توابع شهرستان فارسان بازدید کرد و گفت: تقویت و توجه به راه‌اندازی اقامتگاه‌های بوم گردی می‌تواند در افزایش ماندگاری مسافران تاثیرگذار باشد. 
وی گفت: وجود افزون بر 30 اقامتگاه بوم‌گردی، این استان را به یکی از مناطق هدف گردشگری برای مسافران داخلی و خارجی تبدیل کرده است. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن چهارمحال و بختیاری ایکنا فارسان نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۳۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین کاشان

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کاشان با اشاره به افزایش بازدید گردشگران از باغ فین گفت: ۵۵ هزار نفر در دو روز پنج‌شنبه و جمعه از مجموعه جهانی باغ فین بازدید کردند.

احمد دانائی‌نیا افزود: خانه تاریخی بروجردی با بیش از ۹ هزار نفر و محوطه باستانی سیلک با بیش از ۳ هزار نفر در رتبه‌های بعدی این آمار قرار دارند.

او گفت: جاذبه‌های تاریخی منطقه فرهنگی کاشان همه ساله با آغاز فصل بهار و موسم گل و گلاب در شهرستان کاشان در هم می‌آمیزد و به تناوب تا اواخر خردادماه در بیشتر نقاط شهرستان کاشان پذیرای خیل عزیمی از گردشگران می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • جیب‌بُرترین شهر و کشور اروپایی
  • بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین کاشان
  • بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین
  • تولید زباله مسافران، نمکی روی زخم بی‌درمان گیلان!/ اقداماتی که گردشگران باید برای بحران پسماند انجام دهند + عکس
  • هشدار یک شرکت بیمه؛ در این شهر‌های اروپا مراقب جیب خود باشید!
  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  •  جیب‌بُرترین شهرهای اروپا برای گردشگران کدام‌ها هستند؟
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد
  • تداوم بارش‌های همدان تا فردا صبح/ مسافران نگران مسدود شدن جاده‌ها نباشند