Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@18:22:27 GMT

90 درصد ظرفیت هتلهای مشهد تکمیل شد

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۳۴۹۶

90 درصد ظرفیت هتلهای مشهد تکمیل شد

محمد قانعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این آمار مربوط به روزهای 28 اسفند پارسال تا پایان سوم فروردین ماه 1398 است که حداقل 15 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال رشد دارد.
وی ادامه داد: خوشبختانه این روزها واحدهای اقامتی رسمی مشهد وضعیت خوبی را تجربه می کنند.
رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی گفت: طی ایام نوروز مسافران داخلی بیشترین میزان حضور در مشهد را به خود اختصاص می دهند و تعداد گردشگران خارجی در این شهر کمتر از سایر مواقع است به طوری که هم اکنون حدود 10 درصد مسافران مقیم در هتلها را گردشگران خارجی تشکیل می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قانعی افزود: در این مدت بازدیدهای نظارتی بر هتلها به صورت مداوم در حال انجام است و مسافران می توانند در تماس با شماره تلفن 32213334 در کوتاهترین زمان ممکن شاهد رسیدگی به شکایت خود باشند.
وی اضافه کرد: نوروز امسال 235 هتل با ظرفیت 75 هزار نفر- شب در خراسان رضوی طی ایام اوج سفر میزبان مسافران نوروزی هستند که بیش از 90 درصد از این تعداد هتلها در مشهد قرار دارد.
ورود چهار میلیون و 911 هزار و 29 نفر زائر و مسافر به استان خراسان رضوی از 25 اسفند ماه سال گذشته تا دوم فروردین سال 1398 ثبت شده است.
1922/7496
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان خراسان رضوی خراسان رضوی مسافران مسافران نوروزی مشهد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۳۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی بازگشایی شد

یوسف بنی اسدی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: هم اینک بارش باران در جاده‌های اصلی و فرعی شهرستان‌های درگز، کلات، مشهد بویژه در بخش احمدآباد، طرقبه-شاندیز، نیشابور، صالح آباد، قوچان و باخرز را لغزنده کرده است.

او افزود: همچنین بارش باران جاده‌های ترانزیتی سرخس- مشهد در محدوده گردنه مزداوند و درگز- قوچان در محدوده گردنه‌های تیوان و "کبکان" را تحت تاثیر قرار داده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی ادامه داد: همچنین مه غلیظ نیز موجب کاهش دید افقی رانندگان در جاده ترانزیتی درگز- قوچان در محدوده گردنه تیوان، بزرگراه باغچه- نیشابور در مسیر گردنه شریف آباد و جاده مشهد- کلات در گردنه گوجگی شده است.

بنی اسدی بیان کرد: هم اکنون وضعیت جوی در سایر راه‌های استان به صورت نیمه ابری تا تمام ابری همراه با وزش باد گزارش شده و تردد به صورت عادی و روان در این مسیر‌ها جریان دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی بازگشایی شد
  • مشهد، پرباران ترین شهر خراسان رضوی با ۲۵ میلیمتر باران
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی