Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@08:31:58 GMT

مادورو: آمریکا و آلت دستش، دنبال ترور من هستند

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۳۵۹۸

مادورو: آمریکا و آلت دستش، دنبال ترور من هستند

 به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «نیکلاس مادورو» رئیس‌جمهور ونزوئلا با اشاره به دستگیری اخیر دستیار «خوان گوایدو» رئیس‌جمهور خودخوانده و رهبر مخالفان این کشور اعلام کرد که طرح گوایدو و آمریکایی‌ها برای ترور مادورو افشا و خنثی شده است.

بنا بر نوشته «راشا تودی»، نیکلاس مادورو رئیس‌جمهور ونزوئلا در جمع حامیان خود در کاراکاس به جنجال‌های اخیر حامیان خوان گوایدو رئیس‌جمهور خودخوانده درباره دستگیری دستیار او اشاره کرد و از طرح آمریکایی‌ها و گوایدو برای ترور مادور خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته گذشته بود که «روبرتو مارئو» دستیار و رئیس دفتر رئیس‌جمهور خودخوانده توسط نیروهای امنیتی ونزوئلا دستگیر شد.

مقام‌های ونزوئلا اعلام کردند که در این عملیات که برای مقابله با طرح یک گروهک جهت حمله تروریستی علیه مقام‌های ونزوئلا انجام شد، مقادیری سلاح کشف و ضبط شده است.

رئیس‌جمهور ونزوئلا در جمع حامیان خود به این موضوع اشاره کرد و رئیس‌جمهور خودخوانده را عروسک خیمه شب بازی آمریکای شیطان خواند.

مادورو گفت: «امپریالیست‌های آمریکایی می‌خواهند مرا بکشند، ما همین اخیرا طرح عروسک خیمه شب بازی شیطان را افشا و خنثی کردیم، او شخصا دستور کشتن مرا صادر کرده بود».

وی افزود: « مبالغ هنگفت پول برای آدم‌کش‌ها و شبه نظامیان هزینه شده و آنها را به کلمبیا فرستادند و آموزش دادند. مارئو در بستن قرارداد با افرادی از گواتمالا و کلمبیا برای جذب و آموزش آدم‌کش‌ها دخیل بوده است».

به گفته مادورو، اطلاعات تلفن همراه دستیار گوایدو نشان می‌دهد که او رئیس‌جمهور خودخوانده و تیمش برای جمع‌ کردن هشت تا ۱۰ تیم ترور که هر کدام از این تیم‌‌ها شامل حداقل ۸ مزدور بوده، در تلاش بودند؛ تیم‌هایی که قرار بوده ترور و خرابکاری انجام دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پول کشف و ضبط کلمبیا نیروهای امنیتی ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۳۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت.

بنا به روایت تسنیم، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی گفت: حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903298

دیگر خبرها

  • ماکرون: به‌دنبال «تغییر رژیم» در روسیه نیستیم!
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • سایه مستدام جنگ بر اروپای مدعی دیپلماسی
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت