Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با دعوت از مردم برای کمک به سیل زدگان استان‌های شمالی گفت: یاری به آن‌ها از وظایف شرعی هرمسلمان بوده و قرارگاهی در محل برگزاری نماز جمعه به‌طور ۲۴ ساعته آماده دریافت کمک‌های مردمی است. ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام حبیب‌الله شعبانی موثقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: با توجه به حادثه دیدن تعداد زیادی از مردم استان‌های شمالی کشور در سیل ویرانگر روزهای اخیر و تأکید مقام معظم رهبری بر کمک به آن‌ها باید به یاری این مردم شتافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تشکیل قرارگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای کمک به حادثه دیدگان خبر داد و افزود: این کار با هدف لبیک گفتن به پیام امام خامنه‌ای از شب گذشته آغاز شده تا به سهم خود کمکی به این مردم در روزهای آغازین سال نو کرده باشیم.

شعبانی موثّقی بیان کرد: کمک به حادثه دیدگان استان‌های گلستان و مازندران و گلستان تا اندازه‌ای اهمیت دارد که برخی مراجع عظام اجازه صرف یک‌سوم وجوهات شرعی برای کمک به آن‌ها را صادر کرده‌اند.

سردار اشتری: چتر امنیتی ناجا در گلستان گسترده‌تر می‌شود/ توزیع اغذیه موجود در انبار پلیس میان مردمسردار غیب‌پرور از مناطق سیل‌زده استان گلستان بازدید کردیگان‌ویژه ناجا به کمک سیل‌زدگان گلستان شتافت

وی اعلام کرد: قرارگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای کمک به سیل‌زدگان گلستان و مازندران از شامگاه شنبه 3 فروردین در حسینیه امام خمینی(ره) همدان کار خود را آغاز کرده و به‌طور 24 ساعته آماده دریافت کمک‌های مردمی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان گفت: پایگاه‌های مقاومت بسیج در مساجد و نواحی و حوزه‌های مقاومت هم آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

شعبانی موثّقی بیان کرد: با توجه به کاهش دمای هوا، بیشترین نیاز حادثه دیدگان به پتو، چادر مسافرتی، روکش چادر، وسایل گرمایشی برقی، لباس گرم و نو و مواد غذایی خشک است.

وی با دعوت از مردم برای یاری به حادثه دیدگان تصریح کرد: این مردم خانه و کاشانه خود را در روزهای نوروزی از دست داده و یاری به آن‌ها از وظایف شرعی هر مسلمان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ ع

R41405/P1494/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۳۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان

شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی یکی از مبلغان و علمای برجسته در جهاد تبیین که خدمات بسیاری در سنگر‌های مختلف ارائه کرد.

امامت جمعه بابلسر، امامت جمعه سیستان و بلوچستان، مسئولیت نهاد رهبری در آموزش عالی مازندران و گلستان، استاد حوزه و دانشگاه، عضویت در هیأت امنای دانشگاه سیستان و بلوچستان، عضویت در مجلس خبرگان رهبری، مسئولیت هیأت امنای دانشکده علوم قرآن زاهدان، نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان، مازندران و گلستان، عضویت در هیأت امنای دریانوردی چابهارونماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کاشان از مسئولیت‌ها و خدمات ارزشمند شهید آیت الله شیخ عباسعلی سلیمانی در دوران زندگی ۷۶ ساله اش بود.

آیت الله سلیمانی روز چهارشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۲ در بابلسر به شهادت رسید.

روایت زینب دیوارگر از شهید آیت الله سلیمانی در نخستین سالگر شهادت این مجاهد انقلابی؛

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • دولتمردان باید میزان تصدی‌گری خود در عرصه اقتصاد را کاهش دهند
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای استان همدان
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد