Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سیداحمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی، در همایش تجلیل از خادمیاران و مبلغان طرح «میهمان امام» که در مؤسسه تریت بدنی آستان قدس رضوی برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن سال نو، اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، سال ۹۸ سال فرصت است و به همه برادران و خواهران سرباز ایثارگر و فداکار حضرت بقیه الله(عج) فرا رسیدن سال نو را تبریک عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم فیوضات ماه رجب شامل حال همه ما شود.

این عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه ارزش یک طلبه و روحانی به القاب و عناوین نیست بلکه در اخلاص و خدمت برای امام زمان (عج) است، تصریح کرد: خادمیاران این عتبه مقدسه به خصوص در سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی سرلوحه برای سایر عتبات هستند. توجه به رشد نظام ارزشمند خادمیاری باعث شده بسیاری در اصناف مختلف و در نقاط گوناگون کشور آماده خدمت به نیازمند به نام حضرت رضا(ع) باشند. ان شالله بزودی گستره این خدمات از مرزهای این کشور فراتر برود.

وی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در آغاز سال جدید گفت: رهبر معظم انقلاب با بیان این که سال ۹۸ برخلاف تبلیغ معاندان، سال تهدید نیست سال فرصت است، یک تذکر مسئولیت آفرین را اعلام فرمودند.

امام جمعه مشهد مقدس همچنین ادامه داد: این فرصت ها جهش گاه هایی است که انسان با ابزارهای تکامل، راه صد ساله را یک شبه طی می کند. لذا این نفحه ها را در زندگی باید غنیمت شمرد.

وی اظهار کرد: معنای طلبگی این نیست که انسان وارد رشته‌ای شود تا بعدها کاری را انجام دهد. افراد بعد از تحصیل در دانشگاه و تخصص یافتن، شغل و کاری را پیدا می‌کنند. اما در طلبگی این طور نیست، طلبه اول مسیر کارش را انتخاب می‌کند و بعد تحصیل علم و دانش می‌کند.

علم الهدی با بیان این که اگر طلبه‌ای با هدف تحصیل مقام و موقعیت طلبه شود، خسران زده است، افزود: کسوت روحانیت از ابتدا تا انتها خدمت است. از همان ایام جوانی که وارد طلبگی می‌شود تا زمانی که پیرمرد می‌شود، باید خدمتگذار باشد.

وی همچنین تصریح کرد: از ابتدای اسلام تاکنون مصائب و سختی های بسیاری بر این دین و مسلمانان رفته است اما هیچ روز اسلام مثل امروز نبوده که همه دنیا بر سر اسلام بریزد و بخواهد آن را از بین ببرد.

امام جمعه مشهد با تاکید بر این نکته که طلبه امروز باید به کار امام زمانش بیاید گفت: در مقام طلبگی باید از همه فرصت ها برای خدمت به اسلام و مسلمین استفاده کرد.

وی بیان کرد: نوروز، یکی از بهترین فرصت‌ها برای خدمت است، چون زائران با هر قصدی که به مشهد می‌آیند تا نگاه شان به گنبد حضرت رضا(ع) می افتد، برانگیخته و آماده می شوند که با بالا بردن سطح باورمندی و اعتقادی آن ها می توانیم به آقا امام زمان(عج) کمک کنیم.

علم الهدی گفت: حضور در طرح نوروزی «میهمان امام» فرصت مغتنمی است تا با جهت دادن به عقاید افرادی که دل آکنده و وابسته حضرت رضا(ع) هستند، بالاترین قدم را در جهت اهداف اسلام و امام زمان(عج) برداریم، البته در این زمینه هر چه علم ما بیشتر باشد، خدمت بهتری را می‎توانیم ارایه دهیم.

این عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: موقعیت، شخصیت، مقام و همه زندگی ما در خدمت آقا امام زمان(ع) است. اگر قرار باشد خدمتگذار باشیم، خودشان این موقعیت‌ها را به ما عنایت می‌کنند وگرنه این مقام و موقعیت ها به کار نمی آید.

وی بیان کرد: با اجرای این طرح دو فیض نصیب شما شده، یکی این که توفیق خدمت به حضرت رضا(ع) نصیب تان شده است و دیگر این که فرصتی مهیا شده تا با عشق و خلوص در خدمت امام زمان باشید.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: علم الهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۴۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مطهری صبح چهارشنبه در جمع اعضای شوراهای شهر شبستر رمز موفقیت شورا و شهرداری را وفاق و همدلی دانست و اظهار کرد: فرمانداری نیز به عنوان مجری سیاست‌های دولت و نماینده عالی دولت در شهرستان، همکاری و همراهی مطلوب با این دو نهاد را با هدف افزایش سطح خدمات رفاهی، اجتماعی و عمرانی به مردم در دستور کار دارد.

وی با اشاره به لزوم تعامل شورا و شهرداری با دیگر دستگاه‌های خدمت رسان، افزود: شورای اسلامی شهر نهادی مردمی برای هم اندیشی و برنامه ریزی مناسب و اصولی در جهت توانمندسازی دولت برای خدمت رسانی به مردم است.

مطهری با اشاره به اینکه مردم خواهان برآورده شدن انتظارات و رفع مسائل و مشکلات شهر هستند، ادامه داد: مسئولان باید فرصت خدمت به مردم را قدر دانسته و در این فرصت محدود در مسیر ارائه خدمات بهتر تلاش کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان شبستر با تاکید بر اینکه در دولت سیزدهم جلب رضایت و خدمت صادقانه به مردم از مهم‌ترین اهداف مدیران دستگاه‌های اجرایی است، گفت: در کنار تلاش‌های شبانه روزی کارکنان و مدیران شهرداری، نقش اعضای شورای شهر که مجموعه را در جهت پیشبرد برنامه‌ها و مشکلات یاری می‌نمایند انکار ناپذیر است.

وی در پایان ضمن بیان این مطلب که امیدوارم با تعامل، همدلی و همفکری بتوانیم در جهت رفع مشکلات و معضلات سطح شهر و همچنین پیشرفت پروژه‌های زیر بنایی گام‌های اساسی برداریم، ابراز داشت: باید در مسئولیت‌های محدود خدمت به مردم از شعار زدگی دوری و به معنای واقعی عملگرا بود چرا که در گذر زمان به سرعت مسئولیت‌ها به پایان می‌رسد.

کد خبر 6087002

دیگر خبرها

  • آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است
  • کارگر یک عنصر با ارزش برای جامعه است
  • حرف‌های جالب عروس بزرگ امام: نمی‌خواستم ازدواج کنم اما.. /آقا مصطفی، روحانیِ مدرنی بود و در حجاب سختگیری نداشت
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  •  استاد حوزه علمیه قم : اگر برای آبادانی دین کاری نمی کنیم، دین را خراب تر نکنیم
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • اشراقی: ملاک اندیشه‌های امام، رهبر انقلاب هستند
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • مقابله با معضلات فرهنگی به کمک کاربردی‌سازی سیره حضرت عبدالعظیم(ع)