Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس داوری فوتبال ایران معتقد است که قضاوت دربی، پاداش داوری است که بهترین عملکرد را در لیگ داشته است.

طرفداری-نوید مظفری، کارشناس داوری فوتبال ایران در مورد گمانه‌زنی‌هایی که در مورد انتخاب اشکان خورشیدی به عنوان داور دیدار پرسپولیس و استقلال می‌شود، گفت:

به نظر من قضاوت این بازی حساس و مهم به نوعی سپاسگزاری از بهترین داور در طول فصل لیگ باید باشد و به نوعی پاداش داوری است که بهترین عملکرد را در لیگ داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، وی افزود:

با توجه به عملکرد داوران در 22 هفته گذشته لیگ برتر وقتی به آمار عملکرد داوران نگاه می‌کنیم فقط 5 داور هستند که می‌توانند در فهرست گزینه‌های قضاوت دربی پایتخت قرار بگیرند. حسین زرگر، سیدعلی، محمدرضا اکبریان، زاهدی‌فر و اشکان خورشیدی که البته اکبریان و خورشیدی به دلیل اینکه در تست‌های ابتدایی فصل مصدوم بودند در نیم‌فصل دوم به جمع داوران لیگ برتری این فصل اضافه شدند.

مظفری تصریح کرد:

با توجه به اینکه باید عملکرد داور در کل فصل بررسی شود، سه داور یعنی زرگر، سیدعلی و اکبریان شانس‌های اصلی قضاوت در این دیدار مهم هستند که با توجه به آنکه زرگر بازی پرسپولیس و سپیدرود را سوت زد به عقیده من زاهدی‌فر و سیدعلی دو گزینه اصلی برای قضاوت دربی باید باشند زیرا آنها در طول این فصل تلاش کردند بهترین قضاوت را داشته باشند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۴۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏

به گزارش "ورزش سه"، داوری در لیگ یک فرانسه این روزها بیش از ‏هر زمان دیگری جنجالی است تا جایی که رئیس کمیته داوران این ‏کشور در یک برنامه تلویزیونی پذیرفت که در لیگ فرانسه بحران ‏داوری به وجود آمده است. ‏

امروز در ادامه این جنجال‌ها یک داور دو روز پیش از مسابقه‌ای که ‏قرار بود در آن سوت بزند از بازی کنار گذاشته شد و به حالت تعلیق ‏درآمد. رسانه‌های فرانسوی اعلام کردند جرمی پینیارد که قرار بود ‏پس‌فردا یکشنبه دیدار دو تیم رن و برست را سوت بزند امشب ‏متوجه شد که به دلیل تصمیم‌های جنجالی‌اش در دیدار مارسی و ‏نیس از داوری این مسابقه کنار گذاشته شده است. ‏

کمیته داوران لیگ یک اعلام کرد این داور در دیدار جنجالی مارسی و ‏نیس دو تصمیم اشتباه داشته که در جریان بازی اثرگذار بوده است. ‏او ابتدا فارس مومبانا بازیکن مارسی را به اشتباه با کارت قرمز جریمه ‏کرد و سپس به دلیل خطایی که ظاهرا روی لئوناردو بالردی گرفته ‏شده بود یک پنالتی به سود مارسی اعلام کرد. پنالتی‌ای که توسط ‏اوبامیانگ به گل تبدیل شد. بازی دو تیم که چهارشنبه شب به ‏میزبانی مارسی برگزار شد با تساوی 2-2 به پایان رسید. ‏

دیگر خبرها

  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • علیرضا فغانی چیزی شبیه به کولینا
  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • گزینه قضاوت دربی تهران در تورنمنت دختران کافا قضاوت کرد
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان