Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی پیش از ظهر امروز در دیدار فرمانده نیروی انتظامی در سالن محراب در حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به وقوع سیل در شمال کشور اظهار کرد: خبر وقوع سیل در این مناطق، خبری غمگین کننده است، باید برای کاهش خسارات بلایای طبیعی همچون سیل در کشور تلاش کنیم.

وی ادامه داد: تقارن میلاد امام علی(ع) با ایام نوروز مبارک است و پاداش متفاوتی برای خدمت در ماه‌های شریف از سوی خداوند در نظر گرفته شده است و نیروی انتظامی نیز از این پاداش متفاوت بهره مند می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: امیدوارم که نیروی انتظامی ثواب و اجر مزد زحمات خود در ایام نوروز را از امام زمان(عج) دریافت کند، با فرارسیدن این ایام، تلاش‌های پلیس افزایش پیدا می‌کند، نیروی انتظامی خود را فرزند مکتب امیرالمومنین(ع) می‌داند و این مجموعه در خدمت به مردم است.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به لزوم ترویج دین در نیروی انتظامی اظهار کرد: در دوره رژیم پهلوی هیچ اثری از آموزه‌های دینی در پلیس وجود نداشت، در حالی که فرصت مناسبی برای ترویج آموزه‌های دینی در نیروی انتظامی وجود دارد و در این نیرو باید نکته‌ها و باورهای دینی برای پلیس‌ها تبیین شود، البته پلیس‌های کشورمان به دلیل کارهای اعتقادی که برای آن‌ها صورت گرفته است، از درون محکم هستند.  

وی ریشه انقلاب اسلامی را در ادای اجر رسالت و معنویت دانست و تصریح کرد: بر عهده هر یک از شیعیان وظیفه خاصی در زمینه ادای رسالت است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: آرزوی قلبی ما کسب رضایت امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری است و رهبر انقلاب از کارهای سنگینی که بر عهده نیروی انتظامی است، آگاهی دارند، شاید بسیار از مردم متوجه سریز مشکلات در جامعه که به نیروی انتظامی می‌رسد، نباشد.

وی خاطرنشان کرد: ریشه یک درخت در یک تنگنا برای حفظ شاخ و برگ آن درخت تلاش می‌کند و تاثیر ریشه به رغم این که در چشم نیست، غیرقابل انکار است، نیروی انتظامی در حکم ریشه برای نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی حضرت معصومه سیل شیعیان مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۴۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری هرمزگان، همزمان با سفر استانی رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان، دادستان کل کشور به عنوان نماینده رئیس دستگاه قضائی در شهرستان میناب حضور پیدا کرد.

دادستان کل کشور در شهرستان میناب ابتدا با ادای احترام به مقام شامخ شهدا به گلزار شهدای میناب رفت و سپس از شعب دادگستری میناب بازدید و نیز از اداره ثبت اسناد، پارکینگ خودروهای توقیفی آنامیس، اداره زندان، مرکز مانیتورینگ شهرداری بازدید کرد و با پرسنل دادگستری میناب به گفت‌وگو نشست.

دادستان کل کشور در حاشیه این بازدیدها گفت: مواردی که در این بازدیدها مورد تاکید و پیگیری قرار گرفته، بحث تعیین تکلیف خودروهای توقیفی است.

وی گفت: هیأتی در دادستانی کل کشور به منظور پیگیری و تعیین تکلیف سریع‌تر خودرو و کالاهای توقیفی و کالاهای اموال تملیکی تشکیل شده است.

همچنین دادستان کل کشور از کشفیات و دستاوردهای نیروی انتظامی هرمزگان بازدید و از اقدامات نیروی انتظامی این استان در مبارزه با کالای قاچاق قدردانی کرد.

دادستان کل کشور با اشاره به سامانه پایش تصویری در نیروی انتظامی، استفاده از این سامانه را برای مشاهده محل دقیق وقوع جرم و کاهش تصادفات مؤثر دانست.

کد خبر 6095247

دیگر خبرها

  • دادگاه‌های «صلح» تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شود
  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای کسب درآمد پایدار در کردستان
  • اعلام جرم پلیس علیه کوتاهی مدیران درباره تصادفات
  • یکی از ریشه‌های کاهش نرخ باروری در کشور ما حاصل یک نگاه مالتوسی بود
  • هفت گونه گیاهی کهگیلویه و بویراحمد در خطر انقراض قرار دارند
  • لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از بروز خسارات ناشی از کم‌آبی