Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان الیگودرز، با اشاره به توطئه های دشمنان، گفت: پیروی از ولایت فقیه، دفاع از اصل نظام و حرکت در چارچوب نظان و قانون اساسی راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام علی لرستانی، امروز(4 فروردین) در دیدار با خانواده معظم شهدا، گفت: انقلاب اسلامی ایران با خون شهیدان آبیاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان الیگودرز، با اشاره به دستاورده های گسترده انقلاب اسلامی برای ملت ایران، افزود: عظمت انقلاب اسلامی، استقلال و سرفرازی امروز ایران اسلامی عزیز ما مرهون دلاوری فرزندان عزیز این مرز و بوم است، آنهایی که چه در دوران نهضت انقلاب اسلامی و چه در دوران جنگ تحمیلی سلامت خود را تقدیم این انقلاب و نظام و کشور نموده‌اند.

 

حجت الاسلام لرستانی، تصریح کرد: چه در دوران انقلاب و هم در دوران دفاع مقدس اگر همه اقشار مردم جامعه ما برای پیروزی انقلاب یا دفاع مقدس به صحنه نمی‌‌آمدند، نه انقلابی پیروز می‌‌شد و نه در دفاع مقدس می‌‌توانستیم دشمن را از خاک عزیزمان بیرون برانیم.

 

وی ادامه داد: در دوران انقلاب همه قدرت‌های بزرگ پشت سر رژیم سفاک گذشته بودند، به ظاهر همه قدرت‌های مادی در اختیار آن رژیم بود، اما حضور و ایستادگی مردم،  تحمل زندان، شکنجه، صبر و مقاومت آنها باعث شکست دشمنان شد.

 

حجت الاسلام لرستانی، ابراز کرد: بعد از پيروزى انقلاب اسلامى هم اگر اين جهادها و اين ايستادگي ها و ایثار و فداكاری شهدا خانواده های معظم شهدا نبود،  دشمن با پنجه ى خونين تر و مشت آهنين تر بر مى گشت وهمان دستهايى كه يك روز عوامل دست نشانده خود رادراین كشور بر سر كار آورده بودند چوب حراج  به این کشورمی زدند.

 

وی با بیان اینکه همه ملت و مسئولان نظام اسلامی باید قدر دان خون شهیدان باشند، ابراز کرد: یکی از وظایفی که ما در مقابل شهدای گرانقدر داریم این است که ادامه دهنده راه آنها باشیم وبه هیچ وجه فرهنگ رشادت وشهادت را فراموش نکنیم.

 

مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان الیگودرز، با اشاره به توطئه های دشمنان، خاطرنشان کرد: دفاع از اصل نظام جمهوری اسلامی ایران و اصل ولایت مطلقه فقیه، حرکت در چارچوب نظام و قانون اساسی و ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

حجت الاسلام لرستانی، افزود: کمک به تحقق آرمان های امام و شهدا، تاکید بر حفظ وحدت و همدلی و ترویج فرهنگ اصیل ایثار و شهادت باعث نا امیدی دشمنان خواهد شد.


وی در ادامه با تاکید بر ضرورت رفع مشکلات خانواده های معظم شهدا، گفت: کمک و یاری به فرزندان شهدای کشور برای رشد و نمو و تلاش برای ارتقاء جایگاه اجتماعی و فرهنگی آنها باید درراس کارهای مسولین قرارگیرد.

 

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سیل بارندگی و سیلاب گلستان سیلاب خبرگزاری شبستان خسارات سیل گلستان خسارت سیلاب مراسم اعتکاف اعتکاف ماه رجب پیروی از ولایت انقلاب اسلامی فرهنگ ایثار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۴۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای اوکراین: توطئه ترور زلنسکی توسط عوامل روسیه خنثی شد

سرویس امنیتی اوکراین (SBU) روز سه شنبه مدعی شد که توطئه «عوامل روسیه» برای ترور رئیس‌جمهور و دیگر مقامات ارشد را خنثی کرد.

به گزارش فارس؛ نهاد اطلاعاتی اوکراین ادعا کرد که تعدادی از عوامل روسیه در حال توطئه برای ترور ولودیمیر زلنسکی بودند.

سرویس امنیتی اوکراین مدعی شد که ماموران روسی در سرویس گارد دولتی اوکراین را در حال طراحی ترور زلنسکی و سایر مقامات ارشد دولتی دستگیر کرده است.

مقامات اوکراینی در شرایطی این ادعا را مطرح کردند که روسیه واکنشی به این ادعا نشان نداده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران با عملیات وعده صادق، هیمنه دشمن را در هم کوبید
  • ایران اسلامی به الگویی برای آزادیخواهان جهان تبدیل شده است
  • برگزاری یادواره ۷۲۸شهید والامقام شهرستان سلماس 
  • دو عامل کاهش مشارکت در دور دوم انتخابات
  • حرکت آیت‌الله لاری زمینه‌ساز شکل‌گیری انقلابی بر مبنای نظریه ولایت مطلقه فقیه است
  • تمامی دستگاه ها، پای کار امر به معروف و نهی از منکر بیایند
  • وحدت اسلامی؛ راهکار مقابله با توطئه دشمنان/ لزوم تمسک مسلمانان به قرآن کریم و مساجد
  • ادعای اوکراین: توطئه ترور زلنسکی توسط عوامل روسیه خنثی شد
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است