Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:59:54 GMT

راهیان نور از مسیرهای تعیین شده خارج نشوند

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۵۰۲۱

راهیان نور از مسیرهای تعیین شده خارج نشوند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عبداله نظرپور اظهار کرد: از چند روز پیش تردد مسافران نوروزی و کاروانهای راهیان نور در محورهای خوزستان آغاز شده است. امیدواریم مسافران و رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با نیروهای مستقر همکاری کنند تا نظم و امنیت همه مسافران برقرار شود.

وی تصریح کرد: بیش از ۳۰ یادمان دفاع مقدس در خوزستان وجود دارد که همه ساله میزبان زائران راهیان نور از داخل و خارج از کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی خوزستان بیان کرد: با تمهیدات اندیشیده شده نظم و امنیت زائران برقرار شده است و هیچ مشکل خاصی وجود ندارد.

نظرپور با اشاره به آلوده بودن مناطق جنگی به مین، هشدار داد: مسافران کاروان راهیان نور در بازدید از مناطق عملیاتی از مسیرهای تعیین شده منتهی به یادمان‌های دفاع مقدس خارج نشوند و با نیروهای مستقر در مسیر تردد همکاری کنند. با توجه به اینکه مناطق جنگی هنوز آلوده به مین هستند، ضروری است مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور توصیه‌هایی که در طول مسیر ارائه می‌شود را جدی بگیرند.

کد خبر 4574784

منبع: مهر

کلیدواژه: اردوهای راهیان نور راهیان نور 98 مناطق عملیاتی جنوب مرزبانی خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۵۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مناطق نفت خیز جنوب به لیگ برتر گلبال کشور

ایسنا/خوزستان تیم مناطق نفت خیز جنوب به عنوان نماینده استان خوزستان موفق شد با نایب‌قهرمانی در لیگ دسته یک گلبال ایران به لیگ برتر صعود کند.

وحید انصاری رئیس هیات ورزش‌های کم بینایان و نابینایان خوزستان در گفت و گو با ایسنا با تبریک صعود نماینده خوزستان به لیگ برتر گلبال کشور، اظهار کرد: دور برگشت این رقابت ها با شرکت ۷ تیم و با حضور محمدرضا مظلومی رییس فدراسیون نابینایان وکم بینایان و بهمن دوستی سرمربی تیم ملی گلبال از دهم تا چهاردهم اردیبهشت ماه در  بابلسر برگزار شد.

او ادامه داد: در نهایت، با انجام ۴۲ بازی در مجموع رفت و برگشت، تیم اندیشه زرین اردبیل با کسب ۳۴ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد، مناطق نفت خیز جنوب با ۲۷ امتیاز دوم شد و درنا مازندران با ۲۶ امتیاز در ردیف سوم قرار گرفت.

رئیس هیات ورزش‌های کم‌بینایان و نابینایان خوزستان بیان کرد: در پایان این مسابقات تیم‌های اندیشه زرین اردبیل و مناطق نفت خیز جنوب جواز حضور در لیگ برتر گلبال را به دست آوردند.

او با بیان اینکه مسابقات در سطح کیفی بسیار بالایی برگزار شد، گفت: در پایان این رقابت ها، محمد رضا مظلومی، از علی حسینی رییس اداره ورزش شهرستان اهواز و بنده به عنوان رئیس هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان خوزستان و نیز مجموعه مدیریتی شرکت مناطق نفت خیز جنوب صمیمانه تشکر کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرواز‌های فرودگاه اهواز برقرار است / مسافران از وضعیت پروازی خود مطلع شوند
  • صعود مناطق نفت خیز جنوب به لیگ برتر گلبال کشور
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • توقف خارج از خانه ملوان و فولاد/نساجی از سد ذوب‌آهن گذشت
  • ادارات کردستان خارج از بروکراسی اداری به کمک راهیان نور بیایند
  • سهم سوغات، ۲۵درصد هزینه‌های زائران
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور