Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده  سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به مهلت پنج روزه سازمان هواپیمایی کشوری به پنج شرکت هواپیمایی بهره بردار فوکر ۱۰۰، گفت: نظر به برخی حوادث ناشی از اشکال در ارابه‌های فرود  فوکر ۱۰۰ ناوگان هوایی کشور و برای اطمینان بیشتر استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری دستورالعمل فوری صلاحیت پروازی جهت انجام چک‌های مربوطه به مشکل ارابه‌های فرود را ظرف مدت پنج روز صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پس از جلسه مشترک مورخ ۳ فروردین ۹۸ شرکت‌های هواپیمایی بهره بردار فوکر ۱۰۰ با مدیرکل صلاحیت پرواز در سازمان هواپیمایی کشوری، دستورالعمل فوری صلاحیت پروازی در خصوص این نوع هواپیما به این شرکت‌ها نهایی و ابلاغ شد.

 بیشتر بخوانید: مشکل فنی برای فوکر ۱۰۰ هواپیمایی نفت/مسافران ساعت ۲۲ در صحت کامل در فرودگاه شهر یزد

جعفرزاده با بیان اینکه این شرکت‌ها تا هشتم فروردین ماه فرصت دارند تا نسبت به انجام بندهای مربوط به دستورالعمل الزام شده سازمان اقدام و در چک A هواپیما نیز تکرار کنند.

سازمان هواپیمایی کشوری  شرکت‌های بهره بردار هواپیمای فوکر ۱۰۰ را ایران ایر، آسمان، قشم ایر، کیش ایر، کارون ذکر کرد.

انتهای پیام/

ارایه گزارش دستورالعمل فوری صلاحیت پروازی شرکت‌های بهره بردار هواپیمای فوکر۱۰۰ تا هشتم فروردین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواپیمایی اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۵۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی

مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در حالی ۲۵ اردیبهشت در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود که از بین ۱۱ کاندیدایی که برای احراز پست ریاست فدراسیون ثبت نام کرده بودند تاکنون سوابق مدیریتی ۶ کاندیدا از سوی وزارت ورزش و جوانان برای شرکت در انتخابات به تایید رسیده است.

افشین چگینی، یوسف بهتری، حمیدرضا پارسی منش، یوسف جاویدان، محمد عسگری و جاسم منوچهری ۶ کاندیدایی هستند که سوابق مدیریتی آن‌ها توسط وزارت ورزش به تایید رسیده و برای شرکت در مجمع انتخابات منتظر تایید نهایی از سوی نهاد‌های ذی صلاح وزارت ورزش هستند.

مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در حالی ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود که انتخابات این فدراسیون در ابتدا قرار بود ۷ بهمن ۱۴۰۲ و سپس ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شود که به تعویق افتاد.

مجید زارعیان در حال حاضر سرپرستی این فدراسیون را تا زمان برگزاری انتخابات برعهده دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • درخواست اجرایی شدن قانون کاهش ۳۰ روزه حق عائله‌مندی
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تولید ۲۰ محصول دانش‌بنیان در شرکت‌های زیرمجموعه اوقاف
  • فرودگاه بین المللی شیراز موفق به اخذ گواهینامه فرودگاهی از سازمان هواپیمایی کشوری شد
  • جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف هوایی محتاج هیچ کشوری نیست
  • مهلت هفت روزه به کارفرمایان برای معرفی اتباع غیرمجاز
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز به عنوان نخستین فرودگاه