Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@13:47:20 GMT

مسئولان جیرفت با 30 خانواده شهید دیدار کردند

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۵۲۸۶

مسئولان جیرفت با 30 خانواده شهید دیدار کردند

سرهنگ محمد رضایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دیدار ها با حضور فرماندار، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولان انتظامی جیرفت انجام شد.
فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت هدف از این بازدیدها را تجدید میثاق با خانواده شهدا برشمرد و گفت: امنیت و آسایش امروز مدیون خون شهداست.
سرهنگ رضایی بیان کرد: بر این باوریم که فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه ترویج و نهادینه شود و از رشادت ها و بزرگی شهدا برای نسل جوان تعریف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه شهیدان از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورند، اظهار داشت: امروز اقتدار و صلابت ما مدیون حماسه آفرینی شهیدان است، عزیزانی که از همه تعلقات دنیوی گذشته و به قرب الهی نائل آمدند.
سرهنگ محمدرضایی بیان کرد: تا مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد کرد.
جیرفت 500 شهید به ایران اسلامی تقدیم کرده است.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت از پنج بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه، جبالبارز و اسفندقه تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
7450/7429/ 5054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امنیت و آرامش تجاوز خانواده فرهنگ ایثار و شهادت نسل جوان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۵۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غفلت از سرکشی به والدین شهدا پذیرفتنی نیست

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر سلمانی روز پنجشنبه در جلسه تحول بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در حوزه معاونت تعاون و امور اجتماعی در شهرستان سراب، افزود: همواره و تحت هر شرایطی دیدار با خانواده‌های بزرگوار شهدا باید در اولویت برنامه‌های خادمان این خانواده‌ها در بنیاد شهید و امور ایثارگران باشد و هیچ یک از مدیران شهرستانی نباید اجازه دهند در لابلای مشغله‌های روزمره، پدران و مادران شهدا مورد کم مهری قرار بگیرند.

وی، رؤسای ادارات شهرستانی بنیاد در سطح آذربایجان شرقی را مکلف به اختصاص حداقل یک روز از هفته برای دیدار با خانواده‌های بزرگوار شهدا دانست و اظهار کرد: در انجام این وظیفۀ مهم نیز باید اثربخش بودن و کیفیت دیدارها مد نظر باشد و مسائل و مشکلات خانواده‌های بزرگوارِ دیدار شونده، شناسایی و احصاء شود و تا حصول نتایج مطلوب و رفع مشکلات، درخواست‌ها و مسائل مطرح شده مورد پیگیری قرار گیرد.

سلمانی با تاکید بر اینکه باید قدر مادران و پدران شهدا را بدانیم، ادامه داد: متأسفانه روزی نیست که برخی از پدران و مادران بزرگوار شهدا را از دست می‌دهیم و از این رو باید همان‌هایی را که در قید حیات هستند، پاس داشته و تکریم کنیم.

وی هدف از طراحی و اجرای نشست‌های منطقه‌ای را بررسی موانع، مشکلات و چالش‌ها برای پیدا کردن راه‌های بهبود و تحول خدمت رسانی در سال ۱۴۰۳ دانست و خواستار اهتمام همکاران شهرستانی بنیاد به مطالعه دقیق دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های ابلاغی شد و گفت: تسلط به دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها علاوه بر مطلوب شدن و سرعت گرفتن آهنگ خدمات رسانی به جامعۀ معزّز ایثارگری، رضایتمندی بیش از گذشتۀ خانواده‌های بزرگوار شهدا و ایثارگران را به دنبال دارد.

کد خبر 6088633

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود
  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • غفلت از سرکشی به والدین شهدا پذیرفتنی نیست
  • دیدار مسئولان خوروبیابانک با خانواده شهید حسین ایرانی
  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران