Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@15:15:26 GMT

باند سارقان اماکن خصوصی در نوشهر متلاشی شد

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۵۴۱۴

باند سارقان اماکن خصوصی در نوشهر متلاشی شد

سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر در گفتگو با خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان نوشهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی سه متهم به سرقت از سارقان سابقه دار شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، افزود: متهمان در تحقیقات و بازجویی به عمل آمده به ۳۳ فقره سرقت اماکن خصوصی اقرار کردند و در بازرسی از منازل آنان مقادیری اموال مسروقه شامل کولر گازی، سیم و کابل برق کشف شد.

سرهنگ محمدی، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی با دستور قضائی روانه زندان شدند.

وی از شهروندان خواست با توجه به نزدیکی به ایام تعطیلات نوروزشهروندان با اعلام به موقع اخبار و اطلاعات در مورد مسائل امنیتی جامعه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، پلیس را در ارائه خدمات انتظامی به شهروندان و تامین امنیت یاری کنند.


انتهای پیام/آ

 

متلاشی شدن باند سارقان در نوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سازمان زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۵۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان احشام در گچساران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ ارسلان خادمیان افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. وی بیان کرد: ماموران با هماهنگی مقام قضایی و با تلاش شبانه روزی و تحقیقات و رصد اطلاعاتی ، موفق به شناسایی ۲ نفر سارق حرفه ای و سابقه دار شدند. خادمیان اظهار کرد: این سارقان حرفه ای در عملیاتی از سوی پلیس آگاهی شهرستان دستگیر و به یگان انتظامی انتقال داده شدند. فرمانده انتظامی گچساران تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های اولیه به ۳۸ فقره سرقت احشام در سطح شهرستان اعتراف کردند. خادمیان ادامه داد: مأموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۵۲ رأس احشام مسروقه را کشف و ضبط کردند. وی گفت: در این زمینه یک دستگاه خودروی پژو۴۰۵ و یک دستگاه خودروی پژو پارس متعلق به سارقان نیز توقیف شد. خادمیان ابراز کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و خودروهای آنها نیز به پارکینگ منتقل شدند. وی از شهروندان گچسارانی خواست تا علاوه بر توجه به هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده، هر گونه موارد مشکوک موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • باند سارقین طلای پیرزن ها متلاشی شد
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران