Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@07:27:46 GMT

سرپرست استانداری گلستان: سیل در گلستان فروکش کرد

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۵۷۴۰

سرپرست استانداری گلستان با اشاره به فروکش کردن سیلاب در مناطق سیل‌زده استان گفت: اکنون وارد مرحله امدادرسانی شده‌ایم.

به گزارش فارس، میرمحمد غراوی صبح امروز در جلسه هماهنگی خدمت‌رسانی نیروهای مسلح به سیل زدگان شمال کشور اظهار کرد: دیشب بخشی از دیواره گرگانرود شکافته شده و تجمع آب باعث شده شهر سیمین‌شهر دچار آبگرفتگی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: چندین روستا در گمیشان تحت خطر قرار گرفته که امکانات به سمت گمیشان رفته و جاده گمیشان به بندرترکمن شکافته شده تا تردد و خروج آب سهل شود.

سرپرست استانداری گلستان خاطرنشان کرد: گشت هوایی برای مسیریابی سیل در حال انجام است و نیاز داریم امکاناتی که در استان مهیا شده در اختیار مدیریت بحران استان قرار گیرد تا برآورد وضعیت و تصمیم‌گیری سریعتر انجام شود.

وی گفت: متاسفانه تمام بالگردها در راستای خدمت‌رسانی امدادی و رساندن غذا و پتو به مردم بسیج شده اما نیاز داریم حداقل یک بالگرد در اختیار مدیریت بحران قرار گیرد تا برآوردها و تصمیم‌گیری‌های سریع برای امروز انجام شود چون از فردا بارش باران و برف را در استان داریم که کار را سخت خواهد کرد.

غراوی خطاب به فرماندهان نیروهای مسلح حاضر در جلسه تاکید کرد: تقاضا دارم هیچگونه غذایی در استان توزیع نکنید زیرا ما به اندازه کافی در منطقه توزیع غذای گرم و کنسرو داریم و مشکلی در این زمینه نیست.

وی متذکر شد: نیروهای مسلح استان گلستان با تمام توان وارد عرصه شده و بیشترین کمک را ما از این نیروها گرفته‌ایم و اگر ورود این دو نیرو نبود به طور قطع مشکل ما بیش از این بود.

سرپرست استانداری گلستانگفت: متاسفانه نهادها و گروه‌های خاص به صورت خودجوش وارد منطقه می‌شوند و ممکن است سوء استفاده‌هایی انجام گیرد بنابراین حضور باید ساماندهی شده باشد.

وی بیان کرد: امروز سیل در استان فروکش کرده و وارد مرحله امدادرسانی شده‌ایم اما از سوی دیگر دبی و خروجی گرگانرود پاسخگوی آب وارد شده به منطقه نیست و به دلیل رسوب‌گذاری منطقه خطر در منطقه وجود دارد.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: استانداری گلستان سیل گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۵۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی سعید صادقانی را به عنوان «سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای» منصوب کرد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به سعید صادقانی آمده است:

«با عنایت به لزوم نظارت بر حسن اجرای طرح‌های توسعه شهری و فرایندهای مرتبط با تغییر کاربری، بنا به پیشنهاد معاون محترم شهرسازی و معماری به موجب این حکم جنابعالی را که فردی متعهد متخصص و صاحب تجربه در حوزه شهرسازی و معماری هستید، به سمت سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب با نگاهی تحول‌آفرین و با بهره‌گیری از نظرات صاحبان اندیشه و با رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی در ارائه خدمت صادقانه متواضعانه و بدون منت به مردم همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از ظرفیت همکاران و کارشناسان متخصص در انجام وظایف آن اداره کل موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 747510

دیگر خبرها

  • ۱۵ نقطه حادثه خیز قم در سال گذشته ایمن سازی شد
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • چگونه مسئله پسماند در گیلان به یک بحران تبدیل شد؟/ دلیل توقف قطار افغانستان _ ترکیه
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و هرات افغانستان
  • ظرفیت تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و ولایت هرات وارد مرحله جدید شد
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی های اتومبیل دبی بعد از فروکش کردن سیل بی سابقه (عکس)