Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزار ایرنا از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، نورالله اسعدی روز یکشنبه اظهار داشت: با گذشت سه روز از تعطیلات نوروز، تاکنون استقبال گسترده ای از گردشگری دریایی در سطح اروندرود و کارون از سوی کاروان های راهیان نور و میهمانان نوروزی صورت گرفته است.
وی با اشاره به اینکه برای نخستین بار گشت دریایی ویژه کاروان های راهیان نور به وسیله شناور بزرگ نگین در پایانه مسافربری خلیج فارس بندر خرمشهر راه اندازی شده است افزود: علاوه بر کاروان های راهیان نور روزانه پنج سرویس گشت دریایی برای میهمانان نوروزی در سطح آبراه اروند به وسیله این شناور در نظر گرفته شده است که با استقبال میهمانان نوروزی مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: همچنین در سطح رودخانه کارون نیز قایق های موتوری و لنج های باری با ایمن سازی فضای خود و رعیات استانداردهای لازم مشغول فعالیت در زمینه گردش های آبی و دریایی هستند.
اسعدی با اشاره به اینکه روزانه به طور متوسط بالغ بر یک هزار نفر به وسیله خودروی های شخصی و همچنین اتوبوس های کاروان های راهیان نور از مجتمع بندری خرمشهر بازدید می‌کنند گفت: بندر خرمشهر تمام تمهیدات لازم را تا پایان تعطیلات نوروزی برای رفاه حال میهمانان نوروزی و کاروان های راهیان نور در نظر گرفته است.
وی ابراز امیدواری کرد صاحبان شناورها با رعایت استانداردها و مقرراتی که از سوی معاونت دریایی بندر خرمشهر به آنها ابلاغ شده از بروز هرگونه حادثه احتمالی جلوگیری کنند.
نوروز پارسال بیش از یک میلیون نفر میهمان نوروزی وارد خرمشهر شدند.
7104/6068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 تعطیلات نوروزی خلیج فارس کاروان های راهیان نور گردشگری مسافران نوروزی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۵۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد

به گزارش خبرنگار مهر، یعقوب نوروزی ظهر دوشنبه در نشست خبری ششمین کنفرانس فیزیک بنیادی ایران که در دانشگاه قم برگزار شد، اظهار کرد: ششمین کنفرانس فیزیک بنیادی ایران به منظور تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید و مشارکت مردم به دو صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه قم بیان کرد: حضور اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها در عرصه پژوهش گامی برای تحقق جهش تولید است.

وی افزود: نشر کتاب به زبان‌های خارجه ویژه برخی دانشگاه‌های بین المللی در دستورکار دانشگاه قم قرار دارد.

نوروزی ابراز کرد: سه عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرده و ما در تلاش هستیم تا حائز رتبه علمی شویم.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه قم خاطرنشان کرد: کنفرانس فیزیک بنیادی با مشارکت یکی از ارکان وزارت دفاع برگزار می‌شود.

کد خبر 6092211

دیگر خبرها

  • خط مسافری دریایی خرمشهر - بصره به زودی راه‌اندازی می‌شود
  • استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره
  • «گردشگری دریایی» فقط یک وعده در روز خلیج فارس بود!
  • ۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • (تصاویر) حجاب میهمانان خارجی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد