Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجرایی در امور شعب اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران از تشکیل ۷۳۰ پرونده برای متخلفان و جریمه ۷۶ میلیارد ریالی آنان خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی کمال نیا در مورد عملکرد استان تهران در اجرای طرح نظارت نوروز ۹۸ گفت: اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران در راستای اجرای وظایف قانونی و مطابق بخشنامه‌های سازمانی از ۷ اسفندماه سال گذشته، گشت‌های خود را به منظور پیشگیری و برخورد با تخلفات آغاز کرده و این گشت ها تا ۱۶ فروردین ماه سال جاری ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مرحله نخست اجرای طرح نظارت نوروز ۹۸ در استان تهران که از ۷ اسفندماه آغاز و در ۲۹ اسفندماه سال ۹۷ پایان یافت؛ تعداد ۵۷ نفر از روسای شعب و ۵۸ نفر از همکاران اداری در اجرای طرح همکاری داشتند و علاوه بر استقرار ۵ تیم گشت مشترک در پایگاه‌های سطح شهر، روزانه ۱۰ تیم گشت نیز در محل‌های احتمالی وقوع تخلف حضور پیدا کردند و از انجام تخلف‌ها جلوگیری به عمل آوردند.

کمال نیا با اشاره به همکاری مطلوب سایر دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت، دامپزشکی، بهداشت و اتاق اصناف؛ اظهار کرد: در مرحله نخست اجرای طرح، ۲۰۶ تیم گشت از واحدهای صنفی و مراکز عرضه مواد غذایی بازدید کردند که ۴۹۸ واحد بدون تخلف، ۷۱ واحد تذکر برای اصلاح موارد مشاهده شده و ۷۳۰ پرونده برای متخلفان تشکیل شده است و نهایتا متخلفان به پرداخت ۷۶ میلیارد ریال در حق صندوق دولت محکوم شده‌اند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۶۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده قاچاق ۱۷۰ راس گوسفند مولد به ارزش چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در شعبه بدوی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان تربت حیدریه تشکیل و رسیدگی شد.

سیدمرتضی مدنی افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط دام‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل دو برابر ارزش تخلف، محکوم کرد.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی مستقر در ایست بازرسی هنگام بازرسی از یک دستگاه خودروی خاور، محموله دام قاچاق را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی تربت حیدریه ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • ۵۰۰بوکس سیگار قاچاق در اردبیل کشف شد/جریمه ۴ میلیارد ریالی قاچاقی
  • ۲ قاچاقچی سوخت یارانه‌ای در زنجان جریمه شدند
  • جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • قاچاقچی کود شیمیایی ۶ میلیارد ریال جریمه شد