Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا- فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی دوشادوش سایر نیروهای مسلح و با تمام تجهیزات در خدمت مردم خسارت دیده استان های شمالی است .

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیر زاده فرمانده نیروی هوایی ارتش صبح امروز با فراخوان متولیان عملیات ترابری هوایی این نیرو، در جمع آن‌ها تاکید کرد: ناوگان ترابری هوایی نیروی هوایی ارتش، آمادگی لازم برای ترابری هوایی کمک های مردمی و نیازمندیهای مردم شریف استان گلستان و مازندران را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده در ادامه ضمن ابراز تاسف و همدردی با مردم خسارت دیده در سیل اخیر افزود: نیروی هوایی ارتش دوشادوش سایر نیروهای مسلح در با تمام تجهیزات در خدمت مردم خسارت دیده است.
به گزارش ایرنا، بارش شدید باران 28 و 29 اسفند ماه 97 در شرق استان گلستان، باعث سر ریز شدن سد گلستان واقع در 15 کیلومتری شرق شهر گنبدکاووس و طغیان رودخانه های گرگان رود، چهل چای، قره سو و اوغان شد.
با آغاز فعالیت سامانه سرد و بارشی اخیر بیش از 300 میلی متر باران در گلستان بارید و ارتفاع برف در مناطق کوهستانی استان به 1.5 متر رسید.
سرریز آب شدهای گلستان 2 و بوستان در مناطق بالادستی، موجب به راه افتادن جریان سیل در رودخانه گرگانرود شد و همه شهرها و روستاهای حاشیه این رودخانه را به دلیل حجم فراوان آب دچار بحران سیل کرد.
سیام**1058**1553

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نيروي هوايي ارتش سيل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۶۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رها سازی آب سد وشمگیر از امروز؛ مردم به حریم رودخانه گرگانرود نزدیک نشوند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان شرکت آب منطقه ای گلستان اعلام کرد : با توجه به بارشهای روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ ۴ و ۵ اردیبهشت و ورود جریان سیلاب به گرگانرود، با توجه حجم سیلاب و بمنظور کمک به مدیریت بخشی از سیلاب وارده به سد وشمگیر با استفاده ظرفیت مخزن، از امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ دریچه های اصلی سد وشمگیر باز و بخشی از آب سد تخلیه می‌شود.

بر این اساس به عموم مردم به ویژه کشاورزان و ساکنان محترم روستاها و شهرهای مسیر گرگانرود در شهرستان های آق قلا و گمیشان تاکید می‌شود از نزدیک شدن به حریم رودخانه گرگانرود و پایاب سد و مخازن وشمگیر خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • رها سازی آب سد وشمگیر از امروز؛ مردم به حریم رودخانه گرگانرود نزدیک نشوند
  • عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود
  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است